نتایج جستجو

ویژه

سکوی پرتاب فینتک با هدف شناسایی، مشاوره، راهبری و سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ‌های این حوزه برگزار می‌شود. این رویداد در ۲۱ دی ماه به صورت حضوری، در مرکز رویدادهای ۱۰۰استارت‌آپ برگزار می‌شود.

ویژه

امروز سه کلمه که بر روی زبان‌ها عجیب می‌درخشد، نوآوری، خلاقیت و ایده پردازی است. گاهی آنها با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند! بهترین کار این است که هر کدام تعریف شود تا تفاوت‌ها درک شود. این گوی و این میدان!

ویژه

تناسب محصول-بازار (Product Market Fit) مسئله‌ای مهم برای ادامه حیات هر استارتاپی است.

ویژه

فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید قبل از ایجاد یک ایده تجاری در نظر بگیرید. برای پیدا کردن ایده مناسب کسب‌وکار خود به باید 10 نکته توجه کنید.

ویژه

بازاریابی عصبی به مقابله با بازاریابی سنتی برآمده و تفکرات و دیدگاه‌های جدیدی را به شما می‌دهد.

ویژه

یک کمپین خوب می‌تواند رشد چشم‌گیر فروش، برندسازی مناسب، جذب مخاطب فراوان و … را به همراه داشته باشد! اما یک کمپین با بازدهی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژه

درک استراتژی‌های مختلف کسب‌ و کار صادراتی می‌تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام‌یک بیشترین مزیت را برای شرکت شما دارد.

ویژه

با اضافه شدن فابا مهلت ثبت‌نام در سکوی پرتاب فینتک تا ۳ دی ماه تمدید شد سکوی پرتاب فینتک یک رویداد تخصصی سرمایه‌گذاری در حوزه فینتک است که توسط مجموعه ۱۰۰استارت‌آپ، مدیریت ثروت ستارگان و فاباتک، ۲۱ و ۲۲ دی برگزار می‌شود. در این رویداد تیم‌های استارتاپی علاوه‌بر رقابت برای جذب سرمایه، امکان مشاوره با […]

ویژه

در این مقاله به تعریف OKR‌ها خواهیم پرداخت. سپس نگاهی به نحوۀ به‌کارگیری آن‌ها داشته و چند نمونه از OKR‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

ویژه

یک ایده را چگونه باید عملی کرده و در نهایت به سودآوری برسانیم؟

ویژه

درصد کمی از تیم‌های استارتاپی موفق به جذب سرمایه می‌شوند. بسیاری از آنها در مراحل ارزیابی سرمایه‌گذاران خطرپذیر رد می‌شوند. دانش فنی و مدیریتی، انگیزه و صبر از دلایل موفقیت یک استارتاپ در تمامی چرخه عمر آن محسوب می‌شود.

ویژه

آنچه از دور می‌بینیم این است که استارتاپ ها به صورت نجومی رشد می‌کنند و در مدت زمان کوتاهی به درآمد‌های خارق‌العاده می‌رسند. اینگونه استارتاپ ها طبعا سهام ارزشمند خواهند داشت و بنیان‌گذاران آن به ثروت کلانی دست پیدا خواهند کرد. بنیان‌گذار، بازیگر نقش اول هر استارتاپ است . انتظار می‌رود که بیشترین سود رشد استارتاپ در جیب آنها باشد. پس چرا بنیانگذاران استارتاپی که افق‌های میلیاردی از استارت آپ خود دارند، در ازای مبلغ ناچیزی سهام خود را به سرمایه‌گذار استارتاپی بدهند؟