نتایج جستجو

ویژه

یک کمپین خوب می‌تواند رشد چشم‌گیر فروش، برندسازی مناسب، جذب مخاطب فراوان و … را به همراه داشته باشد! اما یک کمپین با بازدهی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژه

درک استراتژی‌های مختلف کسب‌ و کار صادراتی می‌تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام‌یک بیشترین مزیت را برای شرکت شما دارد.

ویژه

با اضافه شدن فابا مهلت ثبت‌نام در سکوی پرتاب فینتک تا ۳ دی ماه تمدید شد سکوی پرتاب فینتک یک رویداد تخصصی سرمایه‌گذاری در حوزه فینتک است که توسط مجموعه ۱۰۰استارت‌آپ، مدیریت ثروت ستارگان و فاباتک، ۲۱ و ۲۲ دی برگزار می‌شود. در این رویداد تیم‌های استارتاپی علاوه‌بر رقابت برای جذب سرمایه، امکان مشاوره با […]

ویژه

در این مقاله به تعریف OKR‌ها خواهیم پرداخت. سپس نگاهی به نحوۀ به‌کارگیری آن‌ها داشته و چند نمونه از OKR‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

ویژه

یک ایده را چگونه باید عملی کرده و در نهایت به سودآوری برسانیم؟

ویژه

درصد کمی از تیم‌های استارتاپی موفق به جذب سرمایه می‌شوند. بسیاری از آنها در مراحل ارزیابی سرمایه‌گذاران خطرپذیر رد می‌شوند. دانش فنی و مدیریتی، انگیزه و صبر از دلایل موفقیت یک استارتاپ در تمامی چرخه عمر آن محسوب می‌شود.

ویژه

آنچه از دور می‌بینیم این است که استارتاپ ها به صورت نجومی رشد می‌کنند و در مدت زمان کوتاهی به درآمد‌های خارق‌العاده می‌رسند. اینگونه استارتاپ ها طبعا سهام ارزشمند خواهند داشت و بنیان‌گذاران آن به ثروت کلانی دست پیدا خواهند کرد. بنیان‌گذار، بازیگر نقش اول هر استارتاپ است . انتظار می‌رود که بیشترین سود رشد استارتاپ در جیب آنها باشد. پس چرا بنیانگذاران استارتاپی که افق‌های میلیاردی از استارت آپ خود دارند، در ازای مبلغ ناچیزی سهام خود را به سرمایه‌گذار استارتاپی بدهند؟ 

ویژه

ایده از مفاهیم مهم و اساسی در کارآفرینی و تشکیل یک کسب و کار است. امروزه کسب و کارهایی را می‌بینیم که شروع آن‌ها با یک ایده فوق‌العاده همراه بوده است. آیا ما هم می‌توانیم با طراحی و ایجاد یک ایده به دنیای کارآفرینی بپیوندیم؟ هیچ چیز غیرممکن نیست! در این مقاله به تعریف ایده و چگونگی شکل گیری ایده می‌پردازیم.

ویژه

معرفی کتاب بازاریابی دهان به دهان از سرنوویتز

ویژه

گفتگو با محمد ایران نژاد بنیان گذار استارتاپ سلوا. مجموعه سلوا در حوزه فروش مواد غذايی و خوراكی به صورت آنلاين فعاليت می‌کند و از تیم‌های پرتفو ۱۰۰ استارت‌آپ است.

ویژه

براي اطلاع از چگونگی مديريت پرتفو به سراغ حسين جوان رفتيم. جوان مدير پرتفو مجموعه‌ی ۱۰۰ استارت‌آپ است. او در اين مصاحبه ابتدا مديريت پرتفو را تعريف می‌کند. سپس از معيارهای پرتفو برای سرمایه‌گذاری می‌گوید و درنهایت از خدماتی كه مديريت پرتفو در سرمایه‌گذاری خطرپذیر ارائه می‌دهد صحبت می‌کند.

ویژه

چه چیزی باعث پیشرفت یک کسب‌وکار می‌شود؟ چه زمانی می‌توانیم بگوییم که کار از همه جهات به خوبی پیش می‌رود؟ داشتن یک تیم منسجم و خوب می‌تواند نقطه قوت یک مجموعه و استارتاپ باشد و عامل خوب پیش رفتن کارها!