آخرین مطالب منتشر شده بیشتر بخوانید
25 ژانویه 2023

رویداد سپیدار ۲ در روز دوشنبه ۳ بهمن ماه با ارائه ۱۰ کسب‌و‌کار استارتاپی در حوزه سالمندی و بازنشستگی در مرکز رویدادهای ۱۰۰استارت‌آپ با حضور سخنرانان و کارشناسان این حوزه برگزار و مباحث مهمی در حوزه سالمندی، بازنشستگی و صنعت طول عمر مطرح شد.

18 ژانویه 2023

در دنیایی که بهره‌وری عامل مهمی برای پیشرفت است، چگونه می‌توانیم بهره‌وری تیم استارت‌آپ خود را افزایش دهیم؟ بهره‌وری تیم استارت‌آپ به‌معنای آن است که بتوانیم از یک زمان معین، حداکثر کارایی را به دست آوریم.

12 ژانویه 2023

هر استارتاپی باید یکسری معیار برای شاخص‌‌های مالی خود در نظر بگیرد تا بتواند موفقیت خود را بسنجد و برای آینده آگاهانه برنامه‌ریزی کند. با درک این معیارها، می‌‌‌‌توانیم تصمیمات آگاهانه‌ای درباره قیمت‌گذاری، استراتژی بازاریابی، سرمایه‌گذاری‌ها و سایر زمینه‌های ‌کسب‌وکار خود بگیریم.

04 ژانویه 2023

وقتی استارت‌آپ خود را با موفقیت راه‌اندازی کردیم، زمان آن می‌رسد که آن را اسکیل‌آپ (scaleup) یا مقیاس‌پذیر کنیم. این مرحله برای بسیاری از استارت‌آپ‌ها با چالش‌هایی همراه است اما اگر برای آن برنامه و استراتژی مشخصی داشته باشیم این فرایند بسیار ساده است.

01 ژانویه 2023

فرش قرمز یک استارتاپ در حوزه برگزاری جشن و مراسمات غافلگیرانه است.

29 دسامبر 2022

پیش‌بینی مالی مهارتی است که استارت‌آپ‌ها به کمک آن می‌توانند، پیش از هر اقدامی، مفروضات مالی و منطقی کسب‌وکارشان را درست و سنجیده انتخاب کنند.

10 دسامبر 2022

در پی برگزاری رویداد الوند، بزرگترین رویداد سرمایه‌گذاری در استان همدان توسط مجموعه ۱۰۰استارتاپ و موسسه دانش بنیان برکت گزارش این رویداد منتشر شد.