نتایج جستجو

ویژه

امیر ناظمی در حال حاضر عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور است. در این گفت‌وگو به بحث‌های عمیقی راجع به اقتصاد دیجیتال، طرح صیانت و رگولاتوری با او پرداختیم.

ویژه

استودیو بازی‌سازی چک پوینت با شناخت خوب فرصت‌های این حوزه از سال ۹۹ پا به عرصه‌ی بازی‌سازی گذاشت. آنچه در ادامه می‌خوانید مصاحبه با علی فخری، هم‌بنیان‌گذار استارت‌آپ چک پوینت است. 

ویژه

ارزیابی موشکافانه (due diligence) یکی از چالش برانگیزترین فرایندهای سرمایه‌گذاری استارت‌آپ است. این فرایند هنر سبک و سنگین کردن یک استارت‌آپ، پیش از انعقاد قرارداد نهایی آن می‌باشد.

ویژه

در این یادداشت صحبت‌های مطهره جاویدی، 29 ساله، مدیرعامل استارت‌آپ کایاک و مادر دو فرزند ۷ و ۳ ساله را می‌خوانیم. جاویدی می‌گوید در کایاک بستری فراهم کردیم که بچه‌ها تجربه کنند و در کنار این تجربه آموزش ببینند و به هر کجا که خودشان می‌خواهند برسند و هدف خودشان را پیدا کنند.

ویژه

مشكات اسدی، مدیر عامل گروه کسب‌وکارهای نوین آن و يكی از بانوان فعال در زمينه‌ی کارآفرینی زنان است. در این مصاحبه به گفت‌وگو درباره حوزه‌ی دیجیتال و چالش‌های بازیگران سنتی و استارتاپ‌ها پرداختیم.

ویژه

اولین رویداد فصلی سرمایه‌گذاری در حوزه نوآوری اجتماعی 10 آبان ماه 1401 با هدف شناسایی و سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌ها و مجموعه‌های فعال در این حیطه  برگزار می‌شود. 

ویژه

رضا کلانتری نژاد، مدیرعامل و ‌بنیان‌گذار شرکت نوآوری هم‌آوا است. در این گفت‌وگو به بحث راجع‌به معنای واقعی استارت‌آپ و زیست‌بوم نوآوری کشور، پرداختیم.

ویژه

معنی و تعریف استارتاپ، چگونگی روند جاری در شرکت‌های استارتاپی و اینکه استارتاپ چه چیزهایی نیست. میثم زرگرپور، هم‌بنیان‌گذار پادکست ۱۰ صبح درباره این مفاهیم صحبت کرده است.

ویژه

در رویداد کاروان استانی کهگیلویه و بویراحمد 8 تیم طرح‌های کسب‌وکاری خود را ارسال کرده بودند که از این تعداد در نهایت 4 تیم پس از بررسی و غربال به رویداد مجازی راه یافتند و تیم بلوط من برگزیده این رویداد شد.

ویژه

در قسمت‌های قبلی، راجع به ۳ مدل ارائه‌ی کسب‌وکار، مدت زمان، نحوه‌ی ارائه و مواردی که باید در فایل پیچ‌دک خود جهت ارائه به سرمایه‌گذار داشته باشید، پرداختیم. ادامه‌ی این موارد را همراه با توضیحات بیشتر، در آخرین قسمت سری ویدیو‌های آموزشی پیچ‌دک، به شما ارائه می‌کنیم.

ویژه

به تغییراتی که استارتاپ‌ها، برای حل مشکلات یا استفاده از فرصت‌ها در استراتژی خود اعمال می‌کنند؛ pivot (چرخش) می‌گویند. Pivot (چرخش) یک حرکت سریع و آنی نخواهد بود؛ بلکه این روش روندی است که به مرور زمان و با گرفتن بازخوردها به کار گرفته می‌شود.

ویژه

در قسمت‌های قبلی راجع به ۳ مدل ارائه‌ی کسب‌وکار به دیگران، مدت زمان و نحوه‌ی ارائه و مواردی که باید در فایل پیچ‌دک خود جهت ارائه به سرمایه‌گذار داشته باشید، پرداختیم. ادامه‌ی این موارد را همراه با توضیحات بیشتر در قسمت سوم از زبان محمد حسین مسعودی مدیر رشد و شتابدهی 100استارت‌آپ می‌شنویم.