پایان کار کاروان استانی در کهگیلویه و بویراحمد

رسانه
2022/07/28 جولای
100st.ir/22366
کپی شد
اعلام نتیجه رویداد کاروان استانی کهگیلویه و بویراحمد در سایت 100استارتاپ

کاروان استانی کهگیلویه و بویراحمد 5 مرداد برگزار شد.

در این رویداد 8 تیم طرح‌های کسب‌وکاری خود را ارسال کرده بودند که از این تعداد در نهایت 4 تیم پس از بررسی و غربال به رویداد مجازی راه یافتند و تیم بلوط من برگزیده این رویداد شد.

کاروان استانی کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ 5 مرداد ۱۴۰۱ توسط ۱۰۰استارتاپ و پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد در این استان برگزار شد. برای شرکت در این رویداد 8 تیم طرح‌های کسب‌وکاری خود را ارسال کرده بودند که از این تعداد در نهایت 4 تیم پس از بررسی و غربال به رویداد مجازی راه یافتند. بلوط من، سرویس اشتراک ویدیوی پلانو فیلم، خوابگاه 724 و شکوفا خلاق کارو تیم‌های راه‌یافته به رویداد مجازی هستند.

تیم بلوط من که در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست فعالیت می‌کند، موفق به جلب نظر سرمایه‌گذاران شد و توانست 50 میلیون تومان سرمایه جذب کند.

مجموعه رویدادهای کاروان استانی ۱۰۰استارتاپ با هدف توسعه زیست‌بوم نوآوری در کشور و حمایت از نخبگان کارآفرین و استارتاپ‌های برتر هر بار مهمان یک استان است. این سلسله رویدادها از مهر ماه سال ۱۳۹۹ و از استان فارس کار خود را شروع کرد و در ادامه مهمان استان‌های قزوین، خوزستان، گیلان، قم، هرمزگان، اصفهان، کردستان، یزد، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، ایلام،اردبیل، لرستان  و کردستان بوده است.

کاروان‌های استانی لرستان و کردستان آخرین کاروان‌های استانی 100استارتاپ بوده، که در سال جاری برگزار شده‌اند. کاروان استانی لرستان 6 اردیبهشت ماه برگزار شد که در آن یک تیم موفق به جذب سرمایه قطعی و یک تیم دیگر به مرحله ارزیابی موشکافانه راه یافت. همچنین دومین کاروان استانی کردستان در قالب سکوی پرتاب به صورت حضوری 25 خرداد ماه در کردستان برگزار شد. در این رویداد 5.3 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بر 4 تیم استارتاپی صورت گرفت.