نتایج جستجو

ویژه

بزرگترین رویداد سرمایه‌گذاری استان همدان، ۲ آذر در این استان برگزار شد و ۱۱ تیم‌ توانستند نظر سرمایه‌گذاران را برای جذب سرمایه جلب کنند. 

ویژه

رویداد سپیدار در حوزه بازنشستگی و سالمندی ۲۵ آبان ۱۴۰۱ توسط ۱۰۰استارت‌آپ، خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه و مرکز نوآوری سپید، در مرکز رویدادهای ۱۰۰استارتاپ برگزار شد.

ویژه

با اعتبارسنجی ایده می‌توانید خطرات را کاهش داده، روند سرعت ارائه خدمات و ایجاد ارزش در بازار را سرعت بخشید و هزینه‌ها را به حداقل برسانید.

ویژه

CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری شامل فرایندهایی است که یک استارت‌آپ به کار می‌گیرد. هدف آن ارتباط با مشتریان و پاسخ به نیازها و درخواست‌های آن‌ها به بهترین شکل ممکن است.

ویژه

رویداد تخصصی حل مسئله توانمند۲ در حوزه نوآوری‌های اجتماعی برگزار شد. این رویداد با حضور فعالان اکوسیستم استارتاپی فرصتی مناسب برای انتقال تجربه و گفت‌وگو پیرامون چالش‌های این حوزه بود. در متن این رویداد پنلی تحت عنوان “مسئله پایداری در کسب‌وکار اجتماعی” برگزار شد.

ویژه

دومین رویداد تخصصی حل مسئله توانمند به منظور گفت‌وگو پیرامون تداوم و ارتقای نوآوری‌های اجتماعی و معرفی نمونه‌های موفق این حوزه برگزار می‌شود.

ویژه

رویداد تخصصی نظاره، به منظور گفت‌وگو پیرامون مسائل رگولاتوری و تکنولوژی و معرفی نمونه‌های موفق این حوزه برگزار می‌شود.

ویژه

رویداد سرمایه‌گذاری پاییزه توانا، اولین رویداد تخصصی سرمایه‎‌گذاری در حوزه نوآوری اجتماعی است، که ۱۰ آبان ماه سال جاری توسط ۱۰۰استارت‌آپ و بنیاد احسان برگزار می‌شود.

ویژه

اکثر کسانی که به فضای استارتاپ ورود می‌کنند، می‌خواهند یک رشد جدی را در استارتاپ خود ببینند. در این مصاحبه راجع به بایدها و نبایدهای یک استارتاپ خوب، وضعیت اکوسیستم استارتاپی و پرداخت اعتباری در ایران، گف‌وگو کردیم.

ویژه

شهاب جوانمردی، مدیرعامل فناپ است. در این گفت‌وگو با ایشان به بحث راجع به ارزش‌آفرینی استارتاپ‌ها، نهادهای غیر سازمانی و تسهیل فضای کارآفرینی پرداختیم.

ویژه

خانواده توانمند، همیار کودکان با نیازهای ویژه و خانواده‌های آن‌هاست. آنچه در ادامه می‌خوانید مصاحبه‌ با آزاده زارعی، بنیان‌گذار خانواده توانمند است. در این گفت‌وگو به مسیر راه‌اندازی استارت‌آپ در حوزه‌ی نوآوری اجتماعی و چالش‌ این حوزه پرداختیم.

ویژه

استراتژی ورود به بازار به شما کمک می‌کند تا برای ارائه‌ی محصول و هدف گرفتن مخاطبان از منابع خود به درستی استفاده کنید.