نتایج جستجو

ویژه

هر استارتاپی باید یکسری معیار برای شاخص‌‌های مالی خود در نظر بگیرد تا بتواند موفقیت خود را بسنجد و برای آینده آگاهانه برنامه‌ریزی کند. با درک این معیارها، می‌‌‌‌توانیم تصمیمات آگاهانه‌ای درباره قیمت‌گذاری، استراتژی بازاریابی، سرمایه‌گذاری‌ها و سایر زمینه‌های ‌کسب‌وکار خود بگیریم.

ویژه

وقتی استارت‌آپ خود را با موفقیت راه‌اندازی کردیم، زمان آن می‌رسد که آن را اسکیل‌آپ (scaleup) یا مقیاس‌پذیر کنیم. این مرحله برای بسیاری از استارت‌آپ‌ها با چالش‌هایی همراه است اما اگر برای آن برنامه و استراتژی مشخصی داشته باشیم این فرایند بسیار ساده است.

ویژه

فرش قرمز یک استارتاپ در حوزه برگزاری جشن و مراسمات غافلگیرانه است.

ویژه

پیش‌بینی مالی مهارتی است که استارت‌آپ‌ها به کمک آن می‌توانند، پیش از هر اقدامی، مفروضات مالی و منطقی کسب‌وکارشان را درست و سنجیده انتخاب کنند.

ویژه

سکوی پرتاب سپیدار، با هدف شناسایی و سرمایه‌گذاری روی استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه بازنشستگی و سالمندی برگزار می‌شود.

ویژه

در پی برگزاری رویداد الوند، بزرگترین رویداد سرمایه‌گذاری در استان همدان توسط مجموعه ۱۰۰استارتاپ و موسسه دانش بنیان برکت گزارش این رویداد منتشر شد.

ویژه

در دنیای کسب‌ و کار امروز مفهوم نوظهوری رایج شده است که توجه بسیاری از استارت‌آپ‌ها را به خود جلب کرده است. اصطلاح یونیکورن به استارت‌آپ‌هایی اطلاق می‌شود که درآمدی بیش از یک میلیارد دلار دارند.

ویژه

بزرگترین رویداد سرمایه‌گذاری استان همدان، ۲ آذر در این استان برگزار شد و ۱۱ تیم‌ توانستند نظر سرمایه‌گذاران را برای جذب سرمایه جلب کنند. 

ویژه

رویداد سپیدار در حوزه بازنشستگی و سالمندی ۲۵ آبان ۱۴۰۱ توسط ۱۰۰استارت‌آپ، خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه و مرکز نوآوری سپید، در مرکز رویدادهای ۱۰۰استارتاپ برگزار شد.

ویژه

با اعتبارسنجی ایده می‌توانید خطرات را کاهش داده، روند سرعت ارائه خدمات و ایجاد ارزش در بازار را سرعت بخشید و هزینه‌ها را به حداقل برسانید.

ویژه

CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری شامل فرایندهایی است که یک استارت‌آپ به کار می‌گیرد. هدف آن ارتباط با مشتریان و پاسخ به نیازها و درخواست‌های آن‌ها به بهترین شکل ممکن است.

ویژه

رویداد تخصصی حل مسئله توانمند۲ در حوزه نوآوری‌های اجتماعی برگزار شد. این رویداد با حضور فعالان اکوسیستم استارتاپی فرصتی مناسب برای انتقال تجربه و گفت‌وگو پیرامون چالش‌های این حوزه بود. در متن این رویداد پنلی تحت عنوان “مسئله پایداری در کسب‌وکار اجتماعی” برگزار شد.