قصههای واقعی و تخیلی کارآفرینانی که از گاراژ خانه کار خود را شروع کردند قدمتی بیش از سن و سال مفهوم کسب و کارهای نوپا دارد، جمعهایی دوستانه که در گاراژ خانه جمع میشدند و با کلی شور و شوق و ایده نوآورانه و البته صبر و پشتکار دنیا را تکان میدادند،این تصویر غالب ذهنی ما در رابطه با کارآفرینان است.اما این تصویر واقعا چقدر درست است؟
به گزارش روابطعمومی 100استارتاپ، با گذشت 4 هفته از کاروان سرمایهگذاری استانی این مجموعه، از مجموع 267 طرح ثبت نامی، 32 تیم به داوری نهایی راه یافتند که در نهایت 8 تیم برای سرمایهگذاری برگزیده شدند، که تاکنون 4 تیم موفق به جذب سرمایه قطعی به ارزش یک میلیارد و ششصدو پنجاه میلیون تومان شدهاند و مابقی در مرحله بررسی موشکافانه قرار دارند…
به گزارش روابط عمومی 100 استارتاپ، کاروان سرمایهگذاری این مجموعه، در حالی به کار خود در خوزستان پایان داد که از مجموع 51 طرح دریافت¬ شده، تیم استودیو بازی سازی دیاکو از طرف مجموعه 100استارتاپ موفق به جذب سرمایه قطعی شد و تیم آرام طب اروند از سوی 100استارتاپ و…
تحلیل بازار و شناخت آن، یکی از مقولههای مهم و تاثیرگذار در راه اندازی کسب و کارها، خصوصاً استارتاپ هاست که این اهمیت، برای مجموعههایی که تمایل به ورود به بازار بین المللی را دارند دوچندان خواهد بود. در ادامه، برخی از علل اهمیت آن را، بر میشمریم.
متاسفانه طی سالیان گذشته سازمانها معمولا از یک طرف این بام افتاده اند، یا آنقدر به نظم و دیسیپلین مدیریت سنتی تکیه کرده اند که نوآوری و خلاقیت بالکل از بین رفته و بنابراین سازمان کم کم رو به نابودی نهاده است یا آنچنان بی اهمیت به نظامهای مدیریتی پیش رفته اند که طوفان آشفتگی سازمان را در نوردیده است و…
پیشبینی هزینه
جایگاه: بخش مهمی از پیشبینی مالی
میزان خطا نسبی: عمدتا بیشتر از پیشبینی درآمد
زمان بندی: مثل پیشبینی درآمد، ماهیانه، بین 3 تا 5 سال
اساس کار: بر اساس فرضیات مدل مالی
سرفصلها: هزینه منابع انسانی – هزینه بازاریابی – هزینههای ثابت
رویکرد بالا به پایین روش دیگهای برای انجام پیشبینی مالی است و دارای ویژگیهای زیر میباشد:
1_بسیار اغوا کننده
2_حساس برای سرمایهگذاران
3_اعداد بدست آمده بسیار بیشتر از اعداد بدست آمده از مدل پایین به بالا (که توی ویدئو “چگونه پیش بینی مالی داشته باشیم” توضیح دادیم)
4_مکمل روش پایین به بالا