پایان کار کاروان استانی 100استارتاپ در لرستان

رسانه
2022/05/14 می
100st.ir/21406
کپی شد
اعلام نتیجه کاروان استانی لرستان در سایت 100استارتاپ

رویداد تخصصی سرمایه‌گذاری لرستان ۶ اردیبهشت برگزار شد. یک تیم موفق به جذب سرمایه‌ی قطعی و یک تیم دیگر به مرحله ارزیابی موشکافانه راه یافت.

کاروان استانی لرستان در تاریخ 6 اردیبهشت 1401 توسط 100استارتاپ و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان لرستان برگزار شد. تیم مدرسه‌ی زندگی با 300 میلیون تومان سرمایه قطعی و تیم فنیکس گیمز با راه‌یابی به مرحله موشکافانه، از تیم‌های برگزیده این رویداد بودند. مدرسه‌ی زندگی در زمینه خدمات مشاوره و آموزش کسب و کار خانواده محور در بستر اپلیکیشن و فنیکس گیمز در زمینه توسعه بازی‌های آنلاین تحت وب فعالیت می‌کند. لازم به ذکر است تیم فنیکس گیمز در صورت موفقیت دومین جذب سرمایه خود را تجربه خواهد کرد.

در این رویداد جهت آماده‌سازی بیشتر تیم‌ها، کارگاه آنلاین شیوه‌ی ارائه به سرمایه‌گذار نیز مخصوص تیم‌ها و افراد متقاضی جذب سرمایه در استان لرستان، ۲۷ فروردین برگزار شد. در این کارگاه جناب آقای محمدحسین مسعودی، مدیر سرمایه‌گذاری ۱۰۰استارت‌آپ به بحث طراحی پیچ‌دک، نحوه‌ی ارائه پیچ‌دک و پرسش و پاسخ پرداختند.

مجموعه رویدادهای کاروان استانی ۱۰۰استارتاپ با هدف توسعه زیست‌بوم نوآوری در کشور و حمایت از نخبگان کارآفرین و استارتاپ‌های برتر هر بار مهمان یک استان است. این سلسله رویدادها از مهر ماه سال 1399 و از استان فارس کار خود را شروع کرد و در ادامه مهمان استان‌های قزوین، خوزستان، گیلان، قم، هرمزگان، اصفهان، کردستان، یزد، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و ایلام بوده است.

همچنین 100استارتاپ در بهار 1401 برنامه سفر به استان‌های اردبیل، کردستان و کهگیلویه و بویراحمد را در قالب کاروان استانی دارد.

تیم‌های استارتاپی می‌توانند از طریق پنل 100استارتاپ برای ارسال طرح‌های کسب‌وکاری خود اقدام کنند.