3 تیم برگزیده حاصل هفته دهم کاروان استانی 100 استارتاپ

رسانه
2020/12/17 دسامبر
100st.ir/9901
کپی شد

 

پایان کار کاروان سرمایه گذاری 100استارتاپ در کردستان

به گزارش روابط عمومی 100 استارتاپ هفته دهم کاروان استانی این مجموعه با تمرکز بر استان کردستان برگزار شد. در این رویداد مجازی که با حضور سرمایه گذاران و داوران کشوری و بومی برگزار شد، نهایتا 3 تیم موفق به جلب نظر داوران برای سرمایه گذاری شدند. از این میان یک تیم در مرحله قطعی و دو تیم دیگر در مرحله بررسی موشکافانه قرار دارند.

مدیر ارتباطات و رسانه 100 استارتاپ با اشاره به تیم های حاضر در این رویداد گفت: مجموعا 30 طرح کسب و کار از کردستان دریافت شد، که از این بین 7 طرح به مرحله داوری نهایی راه یافتند. وی در ادامه افزود: شرکت داده پرداز ویستا رایانت موفق به جذب سرمایه‌گذاری قطعی شد و تیم های ژین و هنگی بی در مرحله بررسی موشکافانه قرار دارند.

باسلی زاده  با اشاره به داوری های این رویداد که به صورت مجازی برگزار شد افزود: ناصرشکری، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری کردستان، خالد سعیدی، رییس پارک علم و فناوری کردستان و رییس هیات مدیره صندوق پژوهش و فناوری کردستان، ادریس مرادی، مدیرعامل شتابدهنده ژرفا، فرزاد اسکندری، مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه کردستان، جمال الدین افضلی، مدیر امور موسسات و مراکز رشد پارک علم و فناوری کردستان و احسان سلیمی، مدیر توسعه سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری اجوتک؛ داوران حاضر در این رویداد بودند.

مدیر ارتباطات و رسانه این مجموعه در رابطه با کاروان استانی 100 استارتاپ گفت: مجموعا در ده هفته برگزاری این رویدادها 777 طرح کسب و کاری دریافت شده است که 138 طرح به داوری نهایی راه یافته اند و 47 تیم موفق به جذب نظر قطعی داوران شده اند. باسلی زاده در رابطه با برنامه آینده این کاروان افزود: هفته آینده در کاروان استانی میزبان تیم‌های کشوری هستیم که در استان‌ها مجال رسیدگی به آنها وجود نداشت.

گفتنی است این رویداد  با همکاری100 استارتاپ، پارک علم و فناوری استان کردستان، مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه کردستان، شتاب‌دهنده ژرفا و آرکا واحد توانمندسازی شتاب‌دهنده ژرفا برگزار شد.