پایان کار کاروان استانی در ایلام

رسانه
2021/09/12 سپتامبر
100st.ir/16323
کپی شد

۳ تیم موفق به جلب نظر داوران برای سرمایه گذاری شدند.

کاروان استانی سرمایه گذاری 100استارتاپ، 17 شهریور ماه 1400، مهمان استان ایلام بود. برای شرکت در این رویداد، 14 تیم طرح‌های کسب‌وکاری خود را ارسال کرده بودند که از این تعداد در نهایت 6 تیم پس از بررسی و غربال به رویداد مجازی راه یافتند. تیم‌های راه یافته به این رویداد، ایده‌هایی در زمینه محتوا و صنایع خلاق، حمل‌ و نقل، سخت‌افزار، نانو مواد و سلامت ارائه نمودند.

تیم کوانتوم دات که در زمینه سخت‌افزار تولید نانو مواد فعالیت می‌کند، موفق به جلب نظر داوران برای سرمایه‌گذاری شد. همچنین دو تیم کول باکس و کول اسمارت به مرحله بررسی موشکافه راه پیدا کردند. تیم کول باکس و تیم کول اسمارت نیز در زمینه سخت افزار بوده و تولید کننده کولر آبی شارژی هستند. 

این رویداد یک روزه با داوری آقایان محمدجواد صیادی مدیرعامل شتابدهنده دورنما، احسان نوریان زاده نماینده استانداری در حوزه کسب‌وکارها، سید سجاد موسوی مدیرعامل شرکت هزاره سوم زاگرس، احمدرضا کرم‌الهی مدیرعامل شتابدهی هانیس و سرکار خانم زهره معتمدی نیا مدیر موسسات و بازاریابی پارک علم و فناوری ایلام برگزار شد. 

همچنین پارک علم و فناوری ایلام، استانداری ایلام، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایلام، شتابدهنده دورنما، شتابدهنده هانیس، شتابدهنده هزاره سوم و شتابدهنده سانا، حامیان این رویداد سرمایه‌گذاری بودند.

مجموعه رویدادهای کاروان استانی 100استارتاپ با هدف توسعه زیست‌بوم نوآوری در کشور و حمایت از نخبگان کارآفرین و استارتاپ‌های برتر هر بار مهمان یک استان است. این سلسله رویدادها از مهر سال گذشته و از استان فارس کار خود را شروع کرد و در ادامه مهمان استان‌های قزوین، خوزستان، گیلان، قم، هرمزگان، اصفهان، کردستان، یزد، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان بوده است.

تیم های استارتاپی می‌توانند از طریق پنل 100استارتاپ برای ارسال طرح‌های کسب و کاری خود اقدام نمایند.