پایان کار کاروان سرمایه‌گذاری 100 استارتاپ در استان قزوین

رسانه
2020/10/15 اکتبر
100st.ir/9311
کپی شد
کاروان استانی 100استارتاپ را مشاهده میکنید که روی نقشه ی ایران سفر میکند و هر هفته به یک استان میرود.

 

3 برگزیده، حاصل بررسی 43 طرح استارتاپی

به گزارش روابط عمومی 100 استارتاپ، کاروان سرمایه‌گذاری این مجموعه، در حالی به کار خود در قزوین پایان داد که از مجموع 43 طرح ارسال شده، 3 طرح از نگاه داوران برگزیده و در دستور بررسی موشکافانه سرمایه گذاران قرار گرفتند. در این رویداد یک روزه مجازی، از بین 43 طرح ارسال شده از استان قزوین، 6 طرح به داوری راه یافتند و نهایتا 3 تیم از نگاه داوران برای سرمایه‌گذاری برگزیده شدند. تیم‌های حاضر در این رویداد عبارت بودند از: آیکپچا (نرم افزارتولید کد کپچا)، ایلیثیا (گجت پایش سلامت جنین)، اوربی (ساخت ربات‌های اسباب بازی)، ایرسا صنعت شهر (ربات آتش نشان)، برتل (بازی مناسب کودکان اوتیسم) و ایران نگری در حوزه تولید محتوا.

سه تیم ایلیثیا، آی‌کپچا و ایران نگری به عنوان تیم‌های برگزیده انتخاب شدند تا بعد از بررسی موشکافانه توسط سرمایه‌گذاران، نتیجه نهایی سرمایه‌گذاری اعلام گردد.

در این رویداد که توسط 100 استارتاپ و با همکاری پارک علم و فناوری استان قزوین، پارادایس هاب قزوین و مرکز فناوری و نوآوری سینتک برگزار شد داورانی از استان و برخی داوران نیز از نهادهای ملی حضور داشتند، جناب آقای قبادی (مدیر نوین تک)، جناب آقای اسماعیل خانیان (مدیرعامل شتاب‌دهنده نیک استارتر) جناب آقای شریفی (عضو کمیته سرمایه‌گذاری صندوق بهم)، جناب آقای پیله ور (رئیس مرکز نوآوری پارک علم وفناوری قزوین)، جناب اقای گرویی (مدیر سرمایه‌گذاری مرکز نوآوری نکسترا)، جناب آقای بیکی بیکی (رییس پارادایس هاب شعبه کشور عمان)، جناب آقای علیمردانی (معاون شتاب‌دهنده نیک استارتر) و خانم عنایتی مدیر شتاب‌دهنده مانا داوران حاضر در این رویداد یک روزه بودند.

گفتنی است تیم‌هایی که برای ارسال طرح‌های کسب و کاری به این رویداد نرسیدند می‌توانند با ارسال طرح‌های خود در سایت 100استارتاپ در رویداد کشوری که در هفته اول هر ماه برگذار‌خواهد شد، حضور یابند.