سکوی پرتاب جهش با هدف شناسایی، مشاوره، راهبری و سرمایهگذاری بر استارتاپها 20 اسفند برگزار خواهد شد.
سکوی پرتاب سیستان و بلوچستان با هدف شناسایی تیمها و سرمایهگذاری بر استارتاپهای این استان در تاریخ ۲ خرداد برگزار خواهد شد.
کاروان استانی مجموعه 100 استارتاپ در هفته سیزدهم با تمرکز بر تیمهای استارتاپی استان کرمانشاه به پایان رسید در این رویداد که به صورت مجازی و با حضور داوران و نماینده سرمایه گذاران برگزار شد، 11 تیم شرکت داشتند که نهایتا 4 تیم وارد مرحله داوری نهایی شدند. این 4 تیم شامل تیمهای مباتکت در […]
فرایند تبدیل مشتریان بالقوه به طرفداران دوآتیشه استارتاپها گاها دچار این اشتباه میشوند که تصور میکنند تبلیغات و بازاریابی نیازمند هزینههای هنگفتی است که در توان مالی شرکتهای بزرگ است. اما برای بازاریابی باید ابتداً به این نکته توجه شود که برای چه به دنبال بازاریابی رفتهایم تا سپس استراتژی و مسیر صحیح […]
تجارت به تجارت (B2B) که B-to-B نیز نامیده میشود، شکلی از معامله بین مشاغل است، مانند معامله بین تولیدکننده و عمدهفروش یا عمدهفروش و خردهفروش است. تجارت به تجارت به تجارتی اطلاق میشود که بین شرکتها انجام میشود، نه بین یک شرکت و مصرفکننده.
کاروان سرمایه گذاری 100 استارتاپ در چهاردهمین مقصد خود، مهمان تیمهای استارتاپی استان قم است. کاروان استانی مجموعه ۱۰۰ استارتاپ در جهت پشتیبانی و راهبری تیمهای شرکت کننده و سرمایه گذاری روی آنها با داوری افراد شاخص در اکوسیستم استارتاپی کشور برگزار میشود. هدف اصلی برگزاری این رویدادها توسعه زیست بوم نوآوری در سراسر […]
مصاحبهای با دکتر حامد ساجدی از راهبران کافی نشونی دکتر حامد ساجدی رئیس هیات مدیره شرکت طنین پرداز پاسارگاد و مدیر آزمایشگاه فناوریهای نوین آکوستیک دانشگاه شاهد و مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد( شناسا) میباشد، ایشان همچنین به عنوان منتور و راهبر در 100استارتاپ فعالیت میکند. دکتر حامد […]
سیزدهمین مقصد کاروان استانی سرمایه گذاری مجموعه 100 استارتاپ در 30 بهمن 1399، استان کرمانشاه خواهد بود. کاروان استانی سرمایه گذاری استان کرمانشاه در هفته سیزدهم، توسط مجموعه 100 استارتاپ و با حمایت شتابدهنده نیروی غرب، صندوق پژوهش و فناوری زاگرس، پارک علم و فناوری کرمانشاه، شتابدهنده تیک و کارخانه نوآوری کرمانشاه برگزار میشود. کاروان […]
مروری بر اهمیت مطالعه عمیق و بررسی دقیق بازار عراق به عنوان کلید ورود به بازارهای عربی در گفتگو با سید محمد صالح طیب حسینی سید محمد صالح طیب حسینی: سید محمد صالح طیب حسینی فارغ التحصیل مدیریت دانشگاه تهران است و سالهای زیادی در زمینه تولید و صادرات به ویژه در کشور عراق […]
گفتگوی آرش سروری در خصوص کارآفرینی بانوان در آستانهی رویداد سکوی پرتاب مانا آرش سروری: آرش سروری، برنامهساز در حوزه فناوری و استارتاپها و مشاور رسانه کسب و کارهاست که در حال حاضر مدیریت کلیک را بر عهده دارد، مصاحبهای با او در خصوص تیم سازی، آینده سوشال مدیا و بانوان […]
طرح کسبوکار (Business Plan) یک سند مکتوب است که بهطور مفصل توضیح میدهد چگونه یک کسبوکار – معمولاً یک استارتاپ – اهداف خود را تعریف میکند.
۳۷ تیم استارتآپی موفق شدند با کسب امتیاز لازم از داوران رویداد سکوی پرتاب موافقت ایشان را برای مجموع ۴۰ میلیارد تومان سرمایهگذاری جلب کنند، از مجموع ۲۹۶ طرح کسبوکاری ارسال شده، ۵۸ تیم به داوری نهایی راه یافته بودند. در حاشیه این رویداد، 15 میلیارد تومان سرمایه گذاری بر دو طرح استانی و همچنین […]