گفتگو با محمدرضا رحمانی در کافه نشونی محمدرضا رحمانی، مدیرعامل سایت nam.ir است. او سابقه ۱۷ سال فعالیت در کسبوکارهای اینترنتی نظیر نینی سایت، رند و شماره را داشته است. نامگذاری کسبوکار نامگذاری درست و اصولی، مهمترین اقدامی است که هنگام شروع کسبوکار باید انجام داد. نام دامنهای که انتخاب میکنید باید دربرگیرنده آینده و […]
پاتریک لنچونی، نویسنده کتاب بازیکن تیمی ایدهآل، میگوید: سازمانهایی که به طور جدی تصمیم دارند کار تیمی را به یک واقعیت فرهنگی تبدیل کنند، باید دنبال افراد مناسبی باشند. او افراد مناسب را افرادی با سه ویژگی میداند: «فروتنی، ولع و هوشمندی». فروتنی نسبت به دو ویژگی دیگر از اهمیت بیشتری برخوردار است. برای تشخیص […]
بررسی ظرفیتهای اقتصادی، علمی، صادراتی و دانشبنیان استان سیستان و بلوچستان استان سیستان و بلوچستان استانی در جنوب شرقی ایران است که دارای جمعیتی برابر با ۲٬۷۷۵٬۰۱۴ نفر میباشد و پس از استان کرمان به عنوان دومین استان پهناور کشور محسوب میگردد. استان سیستان و بلوچستان طرفیتهای بسیاری در حوزههای اقتصادی، صادراتی و استارتاپی است […]
دریافت طرح در رویداد 100 تکاپوی صادراتی تا 15 خرداد تمدید شد به گزارش روابط عمومی 100 استارتاپ، صبح امروز نشست خبری رویداد 100 تکاپوی صادراتی در مرکز رویدادهای 100 استارتاپ برگزار شد. علی زواشکیانی در این نشست گفت: این رویداد با هدف سرمایه گذاری و توانمند سازی استارتاپ ها شرکت های دانش بنیان […]
به طور حتم برای شما هم پیش آمده که تصمیم به انجام کاری بگیرید، اما آن را به روزهای بعد موکول کنید. به عنوان مثال: از فردا رژیم میگیرم، از ترم بعد درسهایم را میخوانم، از شنبه تغییر میکنم و… . در کتاب از شنبه (محمد پیام بهرام پور) درباره اهمال کاری توضیح داده و […]
گفتگو با مصطفی میرقاسمی، مدیرعامل استارتاپ ویدابیا بسیاری از ما با چالش عدم دسترسی به محتوای باکیفیت فارسی زبان مواجه بوده و هستیم و بسیاری از اوقات برای آموزش و انجام پروژههای خود فقط به منابع انگلیسی دسترسی داریم. ویدابیا یک کسبوکار استارتاپی است که به طور تخصصی روی ترجمه و تولید محتوای باکیفیت فارسی […]
گفتگو با نیما میرزایی، مدیر مارکتینگ دلپذیر در کافه نشونی نیما میرزایی، راهبر ارشد بازاریابی دلپذیر، دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی اصفهان و کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه شریف است. سابقه فعالیت در استارتاپهایی همچون رایتل، توسن و اسنپ مارکت در حوزه خدمات مشتریان، بازاریابی و مدیریت عملیات داشته است. در حال […]
نرخ بازگشت سرمایه یا ROI) Return on Investment) ، یکی از شاخصهای کلیدی عملکرد و معیارهایی است که میزان موفقیت یک سرمایه گذاری را نشان میدهد. نرخ بازگشت سرمایه، نسبت سود حاصل به میزان هزینه و سرمایه پرداخت شده است.
ورود به بازار بینالملل میتواند یکی از اهداف استارتاپها باشد. اساسا این اقدام نیاز به برنامهریزی، شناخت و مقدماتی دارد که بدون رعایت این نکات ممکن است نتیجه مطلوب حاصل نشود. شناخت کامل بازار هدف، آشنایی با آداب و رسوم کشوری که قصد ورود به آن را داریم و شناخت نیاز مخاطب از اقدامات […]
رویداد سکوی پرتاب سیستان و بلوچستان با همکاری مجموعههای سرمایهگذار 2 خرداد 1400 برگزار خواهد شد به گزارش روابط عمومی 100استارتاپ صبح امروز در نشست خبری رویداد سکوی پرتاب سیستان و بلوچستان، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در سیستان و بلوچستان با اشاره بر اینکه یکی از مجموعههایی که نقش اساسی در توسعه […]
نقطه سر به سر (Break Even Point)، نقطهای است که درآمدها با هزینهها کاملا برابر میشود.
نسیم توکل، متولد سال 1362 رئیس هیئت مدیره عرش گستر و مدیرعامل قطعه آزمون است. او ورودی سال 1380 دانشگاه اصفهان در رشته زمین شناسی است که پس از تجربه تحصیل در رشتههای مختلف، مدیریت صنعتی خوانده و در رشته مهندسی کسبوکار تا مقطع دکتری ادامه تحصیل داده است و الان هم مجددا مشغول تحصیل […]