چگونه صادرات کنیم؟ ورود به بازارهای خارجی و جهانی از مهمترین راههای گسترش و توسعه کسبوکار است. قبل از ورود به بازار بینالملل موارد و نکاتی هستند که باید در پیش گرفته شوند تا توسعه کسبوکار به خارج از مرزها موفق باشد. چگونه صادرات کنیم؟ این سوالی است که همهی صاحبان استارتاپها به دنبال […]
عرضه محصول جدید به بازار (launch) برای سازمان ها معمولا کاری استرسآور و حساس به شمار میرود. هر زمان احساس کردید که محصول شما دارای کیفیت قابل قبولی است و ویژگیهای اساسی و مهم را دارد، آن را به بازار معرفی کنید.
نگاهی به شکلگیری و رشد تیم هوشیار تجهیز بهار از تیمهای 100استارتاپ شرکت هوايار تجهيز بهار چکار میکند؟ در اکثر کمپرسورها از روغن برای روانکاری و جلوگیری از سایش بین اجزای مکانیکی استفاده میشود. میتوان گفت سادهترین راه نیز همین است. اما در بعضی مصارف که هوای فشرده تمیز و بدون هرگونه ناخالصی مورد نیاز […]
تیمهای استارتاپی تا 19 اردیبهشت ماه برای ارسال طرح کسب و کار خود فرصت دارند کاروان استانی سرمایه گذاری مجموعه 100استارتاپ در پانزدهمین مقصد خود و در قالب سکوی پرتاب 28 اردیبهشت 1400، میهمان استان سیستان و بلوچستان خواهد بود. این رویداد با همکاری مجموعه 100 استارتاپ، شرکت ستارگان نوآوری داوین، پارک علم و […]
آیت حسینی: آیت حسینی، در مقطع کارشناسی ارشد، رشتهی مدیریت صنعتی در دانشگاه شهید بهشتی فارغ تحصیل شده است. او دورههای متعددی را در زمینههای MBA-Marketing، Strategy، EMBA و مدیریت فناوری گذرانده است. در حال حاضر مدیرعامل و بنیانگذار نشانه است. با او مصاحبهای درباره تیمسازی و ایجاد فضای یادگیری در سازمان داشتیم که […]
چهار قانون برای ایجاد عادتهای خوب در عصاره کتاب عادتهای اتمی اثرات بهبود یک درصدی به سادگی میتوان درباره اهمیت یک لحظه تعیین کننده اغراق کرد یا ارزش بهبودهای کوچک و روزمره را دست کم گرفت. ما اغلب خودمان را اینطور قانع میکنیم که موفقیتهای بزرگ، نیاز به اقدامی بزرگ دارند. به همین دلیل […]
صدرا حسینی، از نوآوری بومی، راه حل توسعه اکوسیستم منطقهای میگوید: فصل مشترک بازاهای محلی در شهرهای مختلف این است که محصولات محلی و بومی آن منطقه به راحتی در آن جا پیدا میشود و این محصولات به اندازه تنوع لهجهها و گویشها و فرهنگها متنوع هستند! مثلا وقتی در بازار یزد چشم […]
رویداد تخصصی سرمایهگذاری ادتک با هدف شناسایی، مشاوره، راهبری و سرمایهگذاری بر استارتاپهای این حوزه 5 خرداد 1400برگزار خواهد شد.
early stage به معنی مرحله اولیه است که مشخصه اصلی آن توسعه دادن بازار فروش است. این مرحله از کسبوکار، روی بازاریابی و فراهم کردن ثبات در کسب و کار تمرکز میکند.
نگاهی به شکلگیری و رشد تیم ماهی دریا از تیمهای 100استارتاپ از همیشه به ماهی دریای جنوب نزدیکتر همه میدانیم چه خواص و ارزش غذایی ویژهای دارد. بارها و بارها هم شنیدهایم که منبع غنی از امگا ۳ است. اما همین«ماهی» چطور میتواند به استارتاپها ربط پیدا کند؟! در اکوسیستم استارتاپی ایران، استارتاپهایی هستند […]
نگاهی به شکلگیری و رشد تیم سمف کیدز از تیمهای 100استارتاپ استارتاپ سمف کیدز: سمف کیدز یک مجموعه در حوزه کودکان است که از سال 98 کار خود را آغاز کرد. این مجموعه به پدر و مادرها کمک میکند تا با شناخت بهتر از فرزندانشان، انتخابهای بهتری برای آنها داشته باشند. سیارهی مهارتآموزی، جستجوگری […]
چرا برخی شرکتها جهش میکنند و برخی دیگر خیر؟ «از خوب به عالی» همانگونه که از نامش برمیآید. مسیر رشد و بالندگی را ترسیم میکند. عرصههای بزرگ اقتصادی را ارائه میدهد. راز موفقیت موسسات برتر دنیا را بازگو میکند و ما را با عملکرد مدیران برتر آشنا میسازد. با متنی ساده و به […]