چالشهای اقتصاد پلتفرمی در ایران از نگاه محمد بشیر صدیقی، عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت، علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیر کبیر (پلیتکنیک تهران) اقتصاد پلتفرمی در یک تعریف ساده پلتفرمهای دیجیتالی، بسترهایی هستند که با ایجاد تعامل بین خدمت دهنده و خدمت گیرنده، کمک میکنند کاربران یکدیگر را پیدا کنند و مصادیق […]
عراق، کشوری 40 میلیونی، با متوسط سن جمعیت20 سال است این کشور در حال حاضر با تولید حدود چهارمیلیون و ششصد هزار بشکه نفت در روز، پنجمین دارندهی ذخایر نفتی دنیا و دومین عضو بزرگ اوپک میباشد. علاوه بر این، عراق با داشتن جمعیتی جوان، کشوری آینده دار به شمار میآید. اگرچه عراق امروزه […]
مهدی فروغی (مدیر مارکتینگ مجموعه “ازکی” و “بیمیتو” )، در کافه نشونی مهدی فروغی: مهدی فروغی، مدیر مارکتینگ مجموعه “ازکی” و “بیمیتو” ، فارغ التحصیل مهندسی عمران در مقطع کارشناسی و MBA در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه شریف است. او به واسطهی راه اندازی یک کسب […]
گفتگو با سرکارخانم مشكات اسدي، مشاور زنان و توانمندسازی اجتماعیِ معاون وزير ارتباطات و رييس سازمان فناوري اطلاعات ايران با مجموعه 100استارتاپ مشکات اسدی: سرکارخانم مشكات اسدي، مشاور زنان و توانمندسازی اجتماعیِ معاون وزير ارتباطات و رييس سازمان فناوري اطلاعات ايران میباشد. ایشان همچنین يكي از بانوان فعال در زمينهي كارآفريني زنان است و تجربيات […]
از روش طوفان فکری برای خلق چندین ایده در یک جلسه استفاده میشود. در واقع این ایدهها راهحلهای اولیه در حل مسئله هستند.
سید مهدی خلیق رضوی از مسیر رشد و موفقیت استارتاپها میگوید: سید مهدی خلیق رضوی: سید مهدی خلیق رضوی همبنیانگذار شتابدهنده هوش مصنوعی همتک، پس از اتمام دوره کارشناسی در رشته علوم کامپیوتر دانشگاه تهران، دکتری خود را در رشته مغز و علوم شناختی از دانشگاه کمبریج اخذ کرد. سپس […]
علیرضا اشکان ( مدیر مارکتینگ بازار)، در کافه نشونی علیرضا اشکان: علیرضا اشکان، مدیر مارکتینگ بازار و ارشد MBA دانشگاه شریف است، او علاوه بر اینکه به مدت چهار سال مدیر عامل آلونک در شرکت رهنما بوده، در راه اندازی واحد مارکتینگ مدرسان شریف هم نقش داشته است. اشکان مدتی در کارهای دولتی فعالیت […]
نرخ ریزش مشتری، درصدی از مشتریانی است که از محصول یا خدمات شرکت شما در یک بازه زمانی خاص استفاده نکردهاند و با تقسیم تعداد مشتریانی که در آن دوره از دست دادهاید بر تعداد مشتریانی که در ابتدای آن دوره داشتید؛ به دست میآید.
ناصرغانم زاده، مدیرشرکت سرمایهگذاری جسورانه اپاتان و از منتورهای 100استارتاپ، از فرهنگ سازمانی و دورکاری در شرایط اپیدیمی کرونا میگوید: تحلیل تفاوتهای فرهنگی، عامل اصلی مدیریت تعارضهای سازمانی ادگار شاین در کتاب رهبری و فرهنگ سازمانی، فرهنگ یک گروه را به عنوان مفروضات بنیادین مشترک میان اعضای گروه تعریف میکند. هر بار که یک […]
میثم ملاشریفی( معاون بازاریابی گروه اسنپ)، در کافه نشونی میثم ملاشریفی: میثم ملا شریفی، معاون بازاریابی گروه اسنپ است که سابقه فعالیت در شرکت رهنما و کافه بازار را هم دارد. او لیسانس برق دانشگاه شریف است و مقطع ارشد را هم در رشته MBA دانشگاه شریف گذرانده است. به دلیل علاقه به فضای […]