سکوی پرتاب، آماده باش برای استارتاپ‌های یزدی

رسانه
2020/12/22 دسامبر
100st.ir/9918
کپی شد

 

دوازدهمین کاروان سرمایه گذاری 100 استارتاپ میهمان یزد خواهد بود

کاروان سرمایه‌گذاری 100 استارتاپ، 1 بهمن ماه 1399 در قالب سکوی پرتاب یزد در این استان برگزار می‌شود. مدیر اجرایی 100 استارتاپ با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری در این رویداد گفت: در حال حاضر آمادگی برای سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیاردی در یزد وجود دارد که البته با توجه به اینکه سقفی برای آن در نظر گرفته نشده ممکن است این مبلغ تا ۱۰۰میلیارد هم افزایش یابد. عزیزپور در ادامه افزود: تیم های استارتاپی یزد تا 16 دی ماه فرصت دارند تا طرح های کسب و کاری خود را در سایت 100 استارتاپ ارسال نمایند.
عزیزپور، تصریح کرد: این رویداد توسط 100 استارتاپ، صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، صندوق نوآوری و شکوفایی، پارک علم و فناوری این استان برگزار می‌شود. عزیزپور افزود: پس از آماده‌سازی تیم‌ها، یک داوری اولیه با حضور سرمایه‌گذاران استارتاپ و سرمایه‌گذاران بومی صورت گرفته و پس از انجام ملزومات اجرای رویداد، در روز اصلی، تیم‌ها ایده خود را ارائه نموده و توسط داورهای حوزه خود، داوری می‌شوند.
محمد سپهر، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد نیز در نشست تبیین برگزاری رویداد سرمایه‌گذاری سکوی پرتاب یزد که روز یکشنبه 30 آذر 99 برگزار شد، با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها می‌تواند باعث جذب نخبگان و نیروی انسانی نخبه به استان شود، گفت: در همه جای دنیا امکانات و راهکارهای مختلفی برای جذب نیروهای نخبه در نظر گرفته می‌شود.
وی با اشاره به حضور کاروان استانی سرمایه گذاری 100استارتاپ در استان یزد، گفت: با توجه به اینکه صندوق پژوهش و فناوری استان یزد به عنوان یکی از سرمایه گذاران در نهاد ۱۰۰ استارتاپ حضور دارد، فرصت برگزاری این رویداد در استان یزد فراهم شد. مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد با بیان اینکه حدود ۱۴ سرمایه‌گذار در این مجموعه حضور دارند که عمدتاً خارج از استان هستند، گفت: این رویداد فرصت بسیار خوبی است که منابع خارج از استان جذب نخبگان و استارتاپ های استان یزد بشود.
شهرام شکوهی، معاون فناوری و نوآوری پارک یزد در ادامه افزود: با توجه به اینکه نهاد 100استارتاپ علاوه بر سرمایه‌گذاری، در زمینه راهبری نیز با بهره‌مندی از شبکه ای ارزشمند از چهره‌های شاخص و فعال اکوسیستم استارتاپی، می‌کوشد تا در قالب برنامه‌هایی چون کافه نشونی به توانمند سازی استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور کمک کند، ما هم امیدوار هستیم با استفاده از شبکه کارگزارانی که در پارک شکل گرفته در برگزاری این رویداد مشارکت و همکاری داشته باشیم.
لازم به ذکر است تیم های استارتاپی می‌توانند برای ارسال طرح‌های کسب و کاری خود و اطلاع بیشتر از رویداد، به سایت 100استارتاپ به آدرس www.100startups.ir یا رسانه‌های اجتماعی این مجموعه به آدرس 100startups@ مراجعه نمایند