5 تا 10 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در سکوی پرتاب زاینده رود

رسانه
2020/11/18 نوامبر
100st.ir/9654
کپی شد

 

کاروان سرمایه‌گذاری استانی 100استارت‌آپ به اصفهان رسید

به گزارش روابط عمومی 100استارت‌آپ، کاروان استانی سرمایه‌گذاری این مجموعه در هفته نهم، در قالب سکوی پرتاب زاینده رود به استان اصفهان سفر خواهد‌کرد. ارسلان باسلی زاده، مدیر ارتباطات و رسانه این مجموعه افزود: این رویداد پنجشنبه 6 آذر ماه به صورت نیمه حضوری برگزار خواهد شد و تیم های استارتاپی فرصت دارند تا 3 آذر ماه طرح های کسب و کاری خود را در سایت 100استارت‌آپ ثبت نمایند. همچنین پیش بینی می‌شود با توجه به ظرفیت تیم های استارتاپی استان، 5 تا 10 میلیارد تومان سرمایه گذاری از طرف سرمایه گذاران حاضر محقق شود.

باسلی زاده افزود: رویداد سکوی پرتاب زاینده‌ رود، با همکاری 100استارت‌آپ، صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان، خانه نوآوری اصفهان، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار می‌شود.

احمد ورد، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری اصفهان نیز با اشاره به حضور حداکثری نهادهای سرمایه‌گذار در این رویداد گفت: موسسه دانش بنیان برکت، شهرداری اصفهان، شتاب‌دهنده صنایع خلاق اصفهان، مرکز فناوری‌های نوین مالی بانک انصار، شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، مرکز نوآوری صبا، شبکه فن بازار ملی ایران ( فن بازار منطقه‌ای استان اصفهان)، منطقه ویژه علم و فناوری اصفهان، رسانه جامعه کارآفرینی اصفهان، پلتفرم تامین مالی نیک استارتر، انجمن مدیران صنایع اصفهان، رویداد سرمایه‌گذاری آی فاند، مرکز نوآوری سلامت، شرکت توسعه کسب و کار فناوری اعتماد، هوشمند اول برنای اصفهان( هاب)، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور ( استان اصفهان)، شناسا، سرمایه‌گذاری جسورانه هد‌هد، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، شتاب‌دهنده تریگ‌آپ، رویداد هفته کارآفرینی اصفهان، بنیاد نوآوری و توسعه فناوری دکتر محمود شیخ زین‌الدین، شرکت ستارگان نوآوری داوین و صندوق نوآوری و شکوفایی نیز در این رویداد حضور دارند تا بتوانند به صورت مشترک بر روی استارتاپ‌ها سرمایه‌گذاری نمایند. احمد ورد افزود: امیدواریم این رویداد سرمایه گذاری تحولی در اکوسیستم استارتاپی اصفهان باشد و بتواند رونقی دوچندان به کارآفرینی در این استان ببخشد.

احمد ورد در مورد شرایط برگزاری رویداد گفت: به دنبال این هستیم تا رویداد با تمامی پروتکل های لازم برگزار گردد. از این رو با پیش بینی های صورت گرفته، این رویداد سرمایه گذاری به صورت نیمه حضوری برگزار خواهد شد.

در آخر مدیر ارتباطات و رسانه 100استارت‌آپ در توضیحات تکمیلی در رابطه با کاروان استانی100استارت‌آپ افزود: این رویداد سرمایه‌گذاری هر هفته با داوری افراد شاخص در اکوسیستم استارت‌آپی کشور برگزار ‌شده و نتایج در پایان همان روز اعلام می‌شود. در 7 هفته نخست کاروان سرمایه‌گذاری استانی این مجموعه، پس از سفر به استان‌های فارس، قزوین، خوزستان، گیلان و قم و برگزاری دو کاروان مجازی به صورت کشوری، از مجموع 502 طرح تایید شده، 67 تیم به داوری نهایی راه یافتند که در نهایت 24 تیم برای سرمایه‌گذاری برگزیده شدند، که تاکنون17 تیم موفق به جلب نظر سرمایه‌گذاران برای تخصیص سرمایه شده اند و مابقی نیز در مرحله بررسی موشکافانه قرار دارند؛ همچنین هفته هشتم کاروان استانی 100استارتاپ این هفته و در استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است تیم های استارت‌آپی اصفهان می‌توانند تا تاریخ دوشنبه 1399/09/03 طرح‌های خود از طریق سایت www.100startups.ir ارسال نمایند.