پایان کار کاروان سرمایه‌گذاری 100 استارتاپ در استان خوزستان

رسانه
2020/10/23 اکتبر
100st.ir/9390
کپی شد
کاروان استانی 100استارتاپ هر هفته به یک یا چند استان سفر می کند و با تمرکز بر استارتاپ های استانی داوری ها را به صورت مجازی برگزار می کند و در آخر هفته اسامی منتخبان داوری برای جذب سرمایه را اعلام می نماید.

 

2 برگزیده، حاصل بررسی 51 طرح استارتاپی

به گزارش روابط عمومی 100 استارتاپ، کاروان سرمایه‌گذاری این مجموعه، در حالی به کار خود در خوزستان پایان داد که از مجموع 51 طرح دریافت­ شده، تیم استودیو بازی سازی دیاکو از طرف مجموعه 100استارتاپ موفق به جذب سرمایه قطعی شد و تیم آرام طب اروند از سوی 100استارتاپ، مرکز نوآوری مانا، صندوق پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی و صندوق سرمایه گذاری آمن در مرحله بررسی موشکافانه قرار گرفت. در این رویداد یک روزه مجازی، از بین 51 طرح ارسال شده از استان خوزستان، 6 طرح به داوری راه یافتند و نهایتا 2 تیم از نگاه داوران برای سرمایه‌گذاری برگزیده شدند. تیم‌های حاضر در این رویداد بدین شرح می‌باشند: سلام ثبت نام (سامانه ثبت نام آنلاین در جشنواره‌های هنری)، تولید مکانیزه کنجد ناشکوفا (اصلاح و تولید بذر گیاهی جهت توسعه بخش کشاورزی مبتنی بر دانش و خلاقیت)، افشار صنعت آنزان پایه (کلید اتوماتیک پمپ آب با استفاده از الکترونیک قدرت)، اینفود(موتور جست و جوی خوراکی ها)، استودیو بازی سازی دیاکو(سرویس دریافت حمایت مالی آنلاین برای استریمرها)، آرام طب اروند(پد سرد و گرم آژین کیسه ضد درد)

در این رویداد که توسط 100استارتاپ و با همکاری پارک علم و فناوری خوزستان، مرکز شتاب‌دهی doithub و مرکز نوآوری اروندتک برگزار شد داورانی از استان خوزستان و برخی داوران نیز از نهادهای ملی حضور داشتند. مهدی کبیری (مدیر سرمایه‌گذاری صندوق پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی)، محمد اسماعیل خانیان (مدیرعامل شتاب‌دهنده نیک استارتر)، یحیی میرزایی (معاون پارک علم و فناوری خوزستان)، روح الله خزایی(مدیر توسعه و تسهیل سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند) و حسام سردارلو(مدیر مرکز نوآوری اروندتک) داوران حاضر در این روبداد یک روزه بودند.

گفتنی است تیم‌هایی که برای ارسال طرح‌های کسب و کاری به این رویداد نرسیدند می‌توانند با ارسال طرح‌های خود در سایت 100استارتاپ در رویداد کشوری که در هفته اول هر ماه برگزار‌خواهد شد، حضور یابند.