کاروان سرمایه‌گذاری 100استارتاپ به استان قزوین رسید

رسانه
2020/10/12 اکتبر
100st.ir/9214
کپی شد
100استارتاپ، استارتاپ، استارت‌آپ، استات اپ، استارت آپ، منتورینگ، کاروان استانی 100استارتاپ، صد استارتاپ، منور، راهبری، سرمایه گذاری استارتاپی

 

داوری مجازی و سرمایه‌گذاری استارتاپ‌های استان قزوین

به گزارش روابط‌ عمومی 100‌استارتاپ، کاروان سرمایه‌گذاری این مجموعه در هفته‌ سوم خود به استان قزوین سفر خواهد‌ کرد، در این رویداد که به صورت مجازی برگزار می‌شود، تیم‌های استارتاپی استان قزوین توسط داوران و سرمایه گذاران کشوری بررسی خواهند‌شد.

در هفته‌های پیشین این کاروان، تاکنون 5 تیم از استان‌های فارس و خراسان‌رضوی برای سرمایه‌گذاری انتخاب شده‌اند. گفتنی است این رویداد توسط 100استارتاپ و با همکاری پارک علم و فناوری قزوین، پارادایس هاب قزوین و مرکز فناوری و نوآوری سینتک برگزار می‌شود، همچنین در این رویداد نماینده شتاب دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران ملی از جمله 100استارتاپ، خانه نوآوری، صندوق سرمایه‌گذاری اجوتک و صندوق سرمایه‌گذاری شناسا نیز حضور دارند و می‌توانند به صورت مشترک بر روی استارتاپ‌ها سرمایه‌گذاری نمایند.

100استارتاپ با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی تصمیم گرفته‌ است، رویداد‌های سرمایه‌گذاری خود را به صورت مجازی و در قالب کاروان استانی 100استارتاپ ادامه دهد، این کاروان هر هفته در یکی از استان‌های کشور حضور خواهد داشت تا بیش از پیش بتواند به پیشرفت اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپی کشور کمک نماید.

تیم های استارتاپی استان قزوین برای ثبت طرح کسب و کار خود و شرکت در این رویداد تا چهارشنبه بیست و سوم مهر ماه فرصت دارند از طریق سایت www.100startups.ir اقدام نمایند.