نشست سیاست‌گذاری 100تکاپوی صادراتی برگزار شد

رسانه
2021/08/11 آگوست
100st.ir/11716
کپی شد

 

سومین نشست شواری سیاست‌گذاری 100 تکاپوی صادراتی برگزار شد

امروز 20 مرداد 100استارتاپ میزبان جمعی از فعالان حوزه صادرات در سومین نشست شورای سیاست‌گذاری رویداد 100 تکاپوی صادراتی بود.

مجموعه نشست‌های شورای سیاست‌گذاری رویداد 100 تکاپوی صادراتی با هدف بررسی روندهای انتخاب، سرمایه‌گذاری و راهبری تیم‌ها، جهت کمک به آن‌ها برای ورود به بازار جهانی برگزار می‌شود. رویداد 100 تکاپوی صادراتی توسط مجموعه 100استارتاپ و مدرسه کسب‌وکار تکاپو با هدف اتصال کسب‌وکارها به بازارهای خارجی برگزار می‌شود.

در ابتدای این نشست، علی زواشکیانی، رئیس هیئت مدیره پمکو عنوان کرد: رویداد 100 تکاپوی صادراتی تجربه متفاوتی نسبت به رویدادهای دیگری است که تا به حال برگزار شده است. این رویداد ضمن بهره‌مندی از فرایندی متفاوت، به لحاظ قانون‌گذاری هم متفاوت است؛ بنابراین نیاز به هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و توجه دقیق‌تری دارد.

علی سدیفی، مدیرعامل 100استارتاپ ضمن ارائه گزارشی از نحوه عملکرد 100استارتاپ در فرآیند رویداد 100 تکاپوی صادراتی گفت: نقش ما در 100استارتاپ علاوه‌بر شناسایی مجموعه‌هایی که ظرفیت حضور در بازار بین‌الملل را دارند، تسهیل شرایط برای آن‌ها و معرفی رویداد 100 تکاپوی صادراتی به این مجموعه‌هاست.

همچنین محمدرضا بحرینیان، مدیرعامل آوان پس از ارائه گزارشی از روند فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی فرآیند جلسات نشست برای بررسی تیم‌های برگزیده؛ به معرفی نمونه‌هایی از کسب‌وکارهای متقاضی جذب سرمایه و توضیحاتی اجمالی از آن‌ها پرداخت. در ادامه این جلسه هر یک از اعضای حاضر، نظرات و پیشنهادات خود را در راستای بهبود فرایند سرمایه‌گذاری روی تیم‌ها ارائه دادند.

علاوه‎‌بر این امیرحسین ناطقی، مدیرعامل مجموعه کوئیز آف کینگز به عنوان نماینده مجموعه متقاضی جذب سرمایه، ضمن پاسخگویی به سوالات حاضرین در نشست به ارائه طرح کسب‌وکاری این مجموعه پرداخت.

سلسله نشست‌های شورای سیاست‌گذاری رویداد 100 تکاپوی صادراتی با تمرکز بر توانمندسازی مجموعه‌ها برای ورود به بازار جهانی هر ماه برگزار می‌شود و چهارمین نشست آن 17 شهریور ماه خواهد بود.

رویداد 100 تکاپوی صادراتی در پاییز سال جاری، در مرکز رویدادهای 100استارتاپ برگزار می‌شود. لازم به ذکر است مهلت ارسال طرح در رویداد 100 تکاپوی صادراتی تا 16 مهر تمدید شده است. افراد و تیم‌ها می‌توانند طرح‌های کسب‌وکاری خود را تا این تاریخ و از طریق سایت 100استارتاپ، برای این مجموعه ارسال کنند.