سکوی پرتاب، نماد اکوسیستم فعال یزد بود

رسانه
2021/01/21 ژانویه
100st.ir/10279
کپی شد
100استارتاپ، سکوی پرتاب یزد، استان یزد، استارتاپ، استارت آپ، استارتاپ یزدی، امیر ناظمی

 

رکورد سرمایه گذاری سکوی پرتاب در یزد شکسته شد

رویداد سکوی پرتاب یزد در حالی به کار خود پایان داد که از مجموع 57 تیم حاضر در داوری، 38 تیم موفق به جلب موافقت داوران شدند، مجموع ارزش سرمایه گذاری موافقت شده در این رویداد بیش از 40 میلیارد تومان بود. ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور در اختتامیه این رویداد گفت: سکوی پرتاب یزد به بهترین نحو و با پتانسیل های بالا در استان برگزار شد. وی  در این باره افزود: این آمار بالای برگزیدگان و همکاری مسئولین استان نشانه و نماد و یک اکوسیستم سالم و پویاست که منجر به رقم خوردن نتیجه ای شیرین برای استان شد.

ناظمی در ادامه اظهار داشت: 100استارت آپ به عنوان یک پلتفرم می‌تواند در حوزه سرمایه‌گذاری و آموزش در اکوسیستم استارتاپی کشور تحول آفرین باشد. وی در ادامه اظهار داشت: باتوجه به عدم آموزش درست در جامعه این مجموعه می تواند در کنار دیگر رویدادها بطور کامل به بحث آموزش نیز بپردازد. معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور در ادامه خاطر نشان کرد: توسعه مستمر مجموعه 100 استارت آپ، بسیار موفقیت آمیز وحائز اهمیت بوده است.

گفتنی است این رویداد سرمایه گذاری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق پژوهش وفناوری استان یزد، پارک علم وفناوری استان یزد، مجموعه 100استارت آپ و با حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار شد.