قلب یک کسب و کار موفق، تیم آن کسب و کار است

رسانه
2020/12/27 دسامبر
100st.ir/9938
کپی شد
استارتاپ، منتورینگ، منتور، راهبر، سرمایه گذاری استارتاپی، عمارجلالی منش

 

مصاحبه ای با عمار جلالی منش از راهبران کافی نشونی

دکتر عمار جلالی‌ منش عضو هیئت علمی پژوهشگاه ایرانداک( پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران) و مدیراجرایی و مشاور کسب‌وکار شرکت خوشه و شتاب‌دهنده همتک می‌باشد ایشان همچنین به عنوان منتور و راهبر در 100استارتاپ و بوت کمپ هوش مصنوعی فعالیت می‌کند.

دکتر عمار جلالی منش دانش‌آموخته مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی در دانشگاه بوعلی‌سینا همدان و کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی می‌باشد؛ ایشان مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی امیرکبیر اخد نموده‌اند و سپس برای فرصت تحقیقاتی به دانشگاه پلی‌تکنیک مونیخ رفتند.

دکتر عمار جلالی منش در زمینه‌های داده‌کاوی اطلاعات علم و فناوری، برنامه‌ریزی استراتژیک، طراحی سیستم‌های اطلاعاتی، نمایه‌سازی ماشینی، تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم‌های اطلاعاتی، محاسبات سلامت و… فعالیت‌های چشم گیری داشته اند. همچنین از سوابق حرفه‌ای و فعالیت‌های ایشان میتوان به مشاوره و مدیریت پروژه‌های فناوری اطلاعات در سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت راه، شرکت کنترل ترافیک تهران، پژوهش در زمینه‌ی توسعه مدل چند عاملی چند سطحی برای بررسی اثرات رادیوتراپی بر رشد تومورهای سرطانی، مدیر عامل شرکت اسباب‌بازی چوبین، هم‌بنیان‌گذار استارتاپ روبین و…اشاره نمود.

نشونی رویاهاتو از راه‌ بلدها بپرس

تک کرانچ( tech cruch) تحقیقی که برروی استارت‌‌آپ‌های نیویورکی انجام داده است، که نشان داده حدود 33 درصد از استارتاپ‌هایی که توسط منتورها، مشاوره و راهبری دریافت می‌کنند، تبدیل به کسب و کار‌های موفقی شده‌اند.

در این راستا 100استارتاپ با راه اندازی کافه نشونی در کنار رویدادهای سرمایه‌گذاری سکوی پرتاب خود، فرصت مشورت و منتورینگ با فعالان اکوسیستم استارت‌آپی را برای تیم‌های 100استارتاپی فراهم نموده است.

در اولین رویداد کافه نشونی که در حاشیه سکوی پرتاب تهران در تابستان99 برگزار شد، مصاحبه‌ای با دکتر عمار جلالی منش به عنوان یکی از راهبران و منتورهای 100استارتاپ و  همچنین از فعالان اکوسیستم استارتاپی انجام شده است که می توانید در ویدیو زیر آن‌را ملاحضه نمایید.