رشد متوازن، مولفه مهم یک تیم خوب

رسانه
2021/02/23 فوریه
100st.ir/10369
کپی شد
سکوی پرتاب مانا، بانوان، موفقیت بانوان، استارتاپ بانوان، استارت آپ بانوان،میر سامان پیشوایی، چالش های بانوان، حمایت از بانوان، حمایت استارتاپی

 

گفتگوی میرسامان پیشوایی در خصوص کارآفرینی بانوان در آستانه‌ی رویداد سکوی پرتاب مانا

میرسامان پیشوایی، عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران، عنوان می‌کند که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک تیم خوب، رشد متوازن است و با وجود اینکه ما فناوران برجسته و افراد صاحب ایده بسیاری در کشور داریم اما این موضوع به تنهایی کفایت نمی‌کند و افراد باید طوری کنار یکدیگر قرار بگیرند و تشکیل تیم دهند که تخصص‌هایشان مکمل یکدیگر باشد.

او رویداد سکوی پرتاب مانا را یک موقعیت مناسب برای بانوان می‌داند تا در این بستر بتوانند با آسودگی و فراغ بال در حوزه مورد نظر خود فعالیت کنند. همچنین پیشوایی عنوان می‌کند که تقویت و رشد اقتصاد نباید باعث نابودی بنیان‌های فرهنگی و اجتماعی شود، ایجاد فضاهایی مانند مانا علاوه بر کمک به رشد چند بعدی افراد، بانوان را در شرایطی امن، سازگار با محیط خانواده و متناسب با روحیه آنان قرار می‌دهد. اگر نگاه ما به انسان‌ها یک نگاه خاص و متناسب با ظرفیت وجودی آن‌ها باشد، می‌توانیم استعدادهای آن‌ها را کشف کنیم و بانوان هم از این قاعده مستثنی نیستند.

در ادامه ویدیو صحبت‌های ایشان را می‌توانید مشاهده کنید: