فرصت شناخت بازار

منتور، منتورینگ، راهبر، راهبری، مشاوره استارتاپی، کافه نشونی، استارتاپ، استارت آپ، استارت اپ

مصاحبه ای با محمد بشیر صدیقی از راهبران کافی نشونی دکتر محمد بشیر صدیقی، استادیار دانشکده مدیریت، علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیر کبیر، مدرس و مشاور ارزش گذاری استارتاپ‌ها و سرمایه گذاری مرکز نوآوری تجارت است. او دوره‌هایی در زمینه جذب سرمایه استارتاپ‌ها و صندوق‌های جسورانه، اصول کسب و کارهای پلتفرمی و… برگزار کرده‌…

مصاحبه ای با محمد بشیر صدیقی از راهبران کافی نشونی

دکتر محمد بشیر صدیقی، استادیار دانشکده مدیریت، علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیر کبیر، مدرس و مشاور ارزش گذاری استارتاپ‌ها و سرمایه گذاری مرکز نوآوری تجارت است. او دوره‌هایی در زمینه جذب سرمایه استارتاپ‌ها و صندوق‌های جسورانه، اصول کسب و کارهای پلتفرمی و… برگزار کرده‌ و به عنوان منتور و راهبر در مجموعه 100 استارتاپ فعالیت می‌کند.

نشونی رویاهات رو از راه بلدها بپرس

طبق نتایج تحقیقی که تک کرانچ (tech cruch) بر استارتاپ‌های نیویورکی انجام داده، تقریبا 33 درصد از استارتاپ‌هایی که توسط منتورها، مشاوره و راهبری می‌شوند، به کسب و کارهای موفقی تبدیل می‌شوند. در این راستا 100 استارتاپ با راه اندازی کافه نشونی در کنار رویدادهای سرمایه گذاری سکوی پرتاب، فرصت مشورت و منتورینگ (Mentoring) با فعالان اکوسیستم استارتاپی را برای تیم‌های خود فراهم کرده است. در اولین رویداد کافه نشونی که تابستان سال 99 در حاشیه سکوی پرتاب تهران برگزار شد، مصاحبه‌ای با محمد بشیر صدیقی، به عنوان یکی از راهبران و منتورهای 100 استارتاپ و از فعالان اکوسیستم استارتاپی صورت گرفت که می‌توانید ویدیو آن را در ادامه مشاهده کنید.

 

 

ارسال دیدگاه جدید