سکوی پرتاب معدن در سایت 100استارتاپ
سکوی پرتاب معدن در سایت 100استارتاپ

سکوی پرتاب معدن

سکوی پرتاب معدن با هدف شناسایی و سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ‌های این حوزه برگزار می‌شود.

ثبت نام پایان یافته
مهلت ارسال طرح: 27 خرداد ۱۴۰۱
زمان و روز برگزاری: ۸ تیر ۱۴۰۱
درباره ی رویداد
توضیحاتی کامل درباره رویداد

رویداد تخصصی سرمایه‌گذاری معدن، ۸ تیرماه سال جاری با هدف شناسایی تیم‌ها و سرمایه‌گذاری بر استارتاپ‌ها وشرکت‌های فعال  در حوزه معدن و صنایع معدنی برگزار خواهد شد. در این رویداد داوران، راهبران متخصص و سرمایه‌گذاران این حوزه حضور خواهند داشت . 

در سکوی پرتاب معدن، تیم‌های استارتاپی علاوه بر رقابت برای جذب سرمایه، امکان مشاوره با راهبران حوزه فعالیت خود و شبکه‌سازی با سایر فعالان اکوسیستم را خواهند داشت. سکوی پرتاب معدن به صورت حضوری برگزار خواهد شد و نتیجه رویداد نیز در همان روز اعلام می‌شود.

روند سرمایه‌گذاری:

 ثبت‌نام و ارسال طرح

 غربالگری اولیه توسط کارشناسان کانی بوم و ۱۰۰استارت‌آپ

 راهبری، دیدن آموزش‌های لازم و رفع نیازهای اولیه تیم‌ها

 ارائه در حضور داوران

 داوری و سرمایه‌گذاری نهایی

 

شرکت در این رویداد به چه کسانی توصیه می‌شود:

تمامی استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های فناور دارای mvp و بدون mvp، در صورت داشتن تیم و ایده مناسب در حوزه‌های معدن و صنایع معدنی، بلاکچین، IOT، هوش مصنوعی و بینایی ماشین، پهپاد، مواد پیشرفته و تمامی صنایع و تکنولوژی هایی که قابلیت استفاده در صنایع معدنی را دارند. در این رویداد تیم‌های pre-seed، seed و سری A شانس بیشتری دارند. برای تیم های بالاتر نیز قابلیت ارزیابی وجود دارد.

 

سوالات مرتبط با رویداد
مجموعه سوالاتی که معمولا پرسیده می شود
  • 100استارتاپ چیست؟
  • ۱۰۰استارتاپ یک پلتفرم سرمایه‌گذاری، راهبری و پشتیبانی غیر متمرکز است که با هدف اتصال سرمایه‌گذاران و بنگاه‌های موفق به استارتاپ‌ها شکل گرفته است.

  • چرا برای سرمایه‌گذاری باید به سراغ ۱۰۰استارتاپ بیاییم؟
  • در تمام رویدادهایی که توسط مجموعه ۱۰۰استارتاپ برگزار می‌شود، حتما روی تیم‌های مستعد و برگزیده سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد و رویداد بدون سرمایه‌گذاری در ۱۰۰استارتاپ وجود ندارد. (البته باید توجه داشت که این موضوع یک امر نسبی است و با توجه به تیم‌های حاضر در هر رویداد شرایط متفاوت است.)

    ۱۰۰استارتاپ موقعیت مناسبی برای تیم‌ها به منظور تعامل و ارتباط موثر با همه اعضای اکوسیستم استارتاپی و کارآفرینی کشور فراهم می‌کند.

    داوری در رویدادها از طریق یک روش استاندارد بین‌المللی صورت می‌گیرد که صحت آن توسط افراد خبره اکوسیستم تایید شده است.

    برای هر یک از تیم‌ها، آموزش‌های لازم جهت ارائه مفید و موثر به سرمایه‌گذار در نظر گرفته می‌شود.

    در هیچ‌کدام از رویدادها اعضای کلیدی ۱۰۰استارتاپ به عنوان داور حضور پیدا نمی‌کنند و تمام فعالیت این افراد پیش و پس از رویداد است.

  • این رویداد با چه هدفی برگزار می‌شود؟
  • سکوی پرتاب معدن با هدف سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ‌های این حوزه برگزار می‌شود.

  • علت ورود کانی بوم به این رویداد چیست؟
  • کانی‌بوم به دنبال شناسایی و حمایت از کسب‌وکارهای نوآورِ دارای راهکارهای هوشمند در معادن و صنایع معدنی است؛ چرا که هوشمندسازی و فناوری‌های دیجیتال باعث فعال‌سازی و افزایش سطح دسترسی به منابع و افزایش بهره‌وری خواهند شد. کانی‌بوم از طریق به اشتراک‌گذاری اطلاعات، ایجاد بستر برای فعالیت‌های هم‌رسانی، توسعه بازار فناوری‌های نوآورانه و فراهم نمودن آموزش، هدایت، منتورینگ و حمایت نقدی و غیرنقدی برای استارت‌آپ‌ها، زیرساخت‌های لازم برای توسعه دانش و فعالیت‌های دانش‌بنیان معدنی را در این سازندگاه فراهم آورده است.

  • شرکت در این رویداد به چه کسانی توصیه می‌شود؟
  • تمامی استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های فناور دارای mvp و بدون mvp در حوزه‌های معدن و صنایع معدنی، بلاکچین، IOT، هوش مصنوعی و بینایی ماشین، پهباد، مواد پیشرفته و تمامی صنایع و تکنولوژی هایی که قابلیت استفاده در صنایع معدنی را دارند. در این رویداد تیم‌های با سطح بلوغ pre-seed، seed و سری A شانس بیشتری دارند. برای تیم های بالغ‌تر نیز قابلیت ارزیابی وجود دارد. صاحبان طرح و ایده تا ۱۳ خرداد فرصت دارند تا از طریق پنل ۱۰۰استارتاپ در این رویداد ثبت‌نام کنند.

مکان برگزاری رویداد
در نقشه زیر مکان دقیق برگزاری رویداد نشان داده شده
برگزارکنندگان
avatar
avatar