سکوی پرتاب ستارگان

 سکوی پرتاب ستارگان، با هدف سرمایه‌گذاری قطعی به مبلغ حداقل ۳ میلیارد تومان بر تیم‌های استارتاپی بذری و پیش‌بذری در حوزه فین‌تک با تمرکز بر زیرحوزه‌های بیمه، هوش مصنوعی، سلامت و کلان داده برگزار می‌شود. مهلت ارسال طرح: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان برگزاری رویداد سرمایه‌گذاری: تیرماه ۱۴۰۳ سکوی پرتاب ستارگان، با هدف سرمایه‌گذاری قطعی به […]

در حال ثبت نام
مهلت ارسال طرح: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
زمان و روز برگزاری: تیرماه ۱۴۰۳
درباره ی رویداد
توضیحاتی کامل درباره رویداد

 سکوی پرتاب ستارگان، با هدف سرمایه‌گذاری قطعی به مبلغ حداقل ۳ میلیارد تومان بر تیم‌های استارتاپی بذری و پیش‌بذری در حوزه فین‌تک با تمرکز بر زیرحوزه‌های بیمه، هوش مصنوعی، سلامت و کلان داده برگزار می‌شود.

مهلت ارسال طرح: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان برگزاری رویداد سرمایه‌گذاری: تیرماه ۱۴۰۳

سکوی پرتاب ستارگان، با هدف سرمایه‌گذاری قطعی به مبلغ حداقل ۳ میلیارد تومان بر تیم‌های استارتاپی بذری و پیش‌بذری در حوزه فین‌تک با تمرکز بر زیرحوزه‌های بیمه، هوش مصنوعی، سلامت و کلان داده برگزار می‌شود. این رویداد، ۳ پیش رویداد خواهد داشت که فرصتی برای آشنایی و هم‌افزایی تیم‌های استارتاپی ثبت‌نام شده با سرمایه‌گذاران حوزه فینتک خواهد بود. این ۳ پیش رویداد به ترتیب در بهمن‌ماه ۱۴۰۲، اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، و خردادماه ۱۴۰۳ در سالن سلام ۱۰۰ استارت آپ برگزار خواهد شد.

روند سرمایه‌گذاری:

  •  ثبت‌نام و ارسال طرح
  •  غربالگری اولیه توسط کارشناسان ۱۰۰استارت‌آپ
  •  راهبری، دیدن آموزش‌های لازم و رفع نیازهای اولیه تیم‌ها
  •  ارائه در حضور داوران
  •  داوری و سرمایه‌گذاری نهایی
سوالات مرتبط با رویداد
مجموعه سوالاتی که معمولا پرسیده می شود
  • ۱۰۰استارت‌آپ چیست؟
  • ۱۰۰استارت‌آپ یک پلتفرم سرمایه‌گذاری، راهبری و پشتیبانی غیر متمرکز است که با هدف اتصال سرمایه‌گذاران و بنگاه‌های موفق به استارتاپ‌ها شکل گرفته است.

  • چرا برای سرمایه‌گذاری باید به سراغ ۱۰۰استارت‌آپ بیاییم؟
  • در تمام رویدادهایی که توسط مجموعه ۱۰۰استارت‌آپ برگزار می‌شود، حتما روی تیم‌های مستعد و برگزیده سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد و رویداد بدون سرمایه‌گذاری در ۱۰۰استارت‌آپ وجود ندارد. (البته باید توجه داشت که این موضوع یک امر نسبی است و با توجه به تیم‌های حاضر در هر رویداد شرایط فرق می‌کند.) ۱۰۰استارت‌آپ موقعیت مناسبی برای تیم‌ها به منظور تعامل و ارتباط موثر با همه اعضای اکوسیستم استارتاپی و کارآفرینی کشور فراهم می‌کند. داوری در رویدادها از طریق یک روش استاندارد بین‌المللی که صحت سنجی آن توسط افراد خبره اکوسیستم تایید شده، صورت می‌گیرد. برای هر یک از تیم‌ها، آموزش‌های لازم جهت ارائه مفید و موثر به سرمایه‌گذار در نظر گرفته می‌شود. در هیچ‌کدام از رویدادها اعضای کلیدی ۱۰۰استارت‌آپ به عنوان داور حضور پیدا نمی‌کنند و تمام فعالیت این افراد پیش و پس از رویداد است

  • شرکت در این رویداد به چه کسانی توصیه می‌شود؟
  • استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های فناور دارای mvp و بدون mvp، در صورت داشتن تیم و ایده مناسب در حوزه فین‌تک

مکان برگزاری رویداد
در نقشه زیر مکان دقیق برگزاری رویداد نشان داده شده
برگزارکنندگان
avatar
avatar