موفقیت 3تیم استارتاپی در هفته یازدهم کاروان سرمایه گذاری 100استارتاپ

رسانه
2020/12/23 دسامبر
100st.ir/9926
کپی شد

 

پایان کار کاروان سرمایه‌گذاری استارتاپی 100استارتاپ در قالب کاروان کشوری

کاروان سرمایه‌گذاری 100 استارتاپ در هفته‌ یازدهم به طرح‌های تهرانی و کسب و کارهای کشوری پرداخت. در این رویداد سرمایه‌گذاری مجازی که چهارشنبه 3 دی ماه 99 برگزار شد، 7 تیم در داوری حضور داشتند و از این بین سه تیم موفق به جلب نظر سرمایه‌گذاران شدند که دو تیم در مرحله بررسی موشکافانه و یک تیم در مرحله موافقت قطعی قرار دارند.

مدیر ارتباطات و رسانه 100 استارتاپ با اشاره به تیم‌های برگزیده در این کاروان گفت: تیم متدیا در مرحله موافقت قطعی، چه گوارا و آسانیسم نیز در مرحله بررسی موشکافانه قرار دارند. باسلی زاده در ادامه با اشاره به حضور داوران از مجموعه‌های مختلف در این رویداد افزود: احسان سلیمی مدیر توسعه سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری اجوتک، اکرم قاسمی نامقی مدیر اجرایی مک‌تپ (مدرسه کارآفرینی توسعه پایا)، سید محمد مهدی زهرایی، مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری اجوتک و سارا عنایتی، مدیر شتابدهنده مانا در این رویداد به صورت مجازی به داوری پرداختند.
باسلی زاده با اشاره به کاروان سرمایه گذاری 100 استارتاپ گفت: در ده هفته آغازین این کاروان، 808 طرح کسب و کاری دریافت شده که از این بین 145 طرح به داوری نهایی راه یافته اند. وی با اشاره به تعداد تیم‌های برگزیده افزود: تا کنون 48 تیم توانسته اند نظر قطعی داوران برای سرمایه گذاری را جلب نمایند.
مدیر ارتباطات و رسانه 100 استارتاپ با اشاره به برنامه آتی این مجموعه افزود: کاروان سرمایه‌گذاری بعدی ما در قالب سکوی پرتاب و در استان یزد برگزار خواهد‌شد. این رویداد در 1 بهمن ماه برگزار میشود و تیم های یزدی تا 16 دی ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت 100 استارتاپ به نشانی 100startups.ir برای ارسال طرح‌ها اقدام نمایند.