سرمایه‌گذاری قطعی بر روی دو تیم در هفته دوم کاروان استانی 100 استارتاپ

رسانه
2020/10/10 اکتبر
100st.ir/9192
کپی شد
استارتاپ، استارت آپ، سرمایه گذاری استارتاپی، استان فارس، سکوی پرتاب، منتورینگ، دودلیجنس، منتور، راهبری، مشاوره استارتاپی

 

هفته دوم کاروان استانی 100استارتاپ،سفر به استان فارس

به گزارش روابط‌عمومی 100استارتاپ، هفته دوم کاروان استانی 100استارتاپ در روز چهارشنبه شانزدهم مهر ماه برگزار شد و پس از پایان داوری‌ها، تیم‌های زیر موفق به جلب نظر سرمایه‌گذاران شدند:

تیم ویراویراست که به طور تخصصی سامانه‌ای هوشمند برای ویراستاری متن به زبان فارسی ایجاد کرده موفق به جذب سرمایه قطعی از 100استارتاپ، خانه نوآوری و صندوق پژوهش فناوری استان اصفهان شد. همچنین شرکت سرمایه‌گذاری خطر‌پذیر اسمارت آپ و شرکت توسعه کارآفرینی بهمن نیز در حال بررسی موشکافانه برای سرمایه‌گذاری بر روی ویراویراست هستند.

تیم برناتک با شعار ما توان یابان را درک کرده و فناوری را به خدمت آنان گرفته‌ایم و با ساخت ربات کمک کننده به توان یاب ها موفق به جذب سرمایه قطعی از 100استارتاپ شد.همچنین صندوق پژوهش و فناوری استان فارس، شتاب‌دهنده نیک استارتر و مرکز نوآوری صبا نیز در حال بررسی موشکافانه برای سرمایه‌گذاری بر روی برناتک هستند.

تیم پیتزا وای فای با ایجاد رستوران زنجیره ای آنلاین به صورت سفارشی سازی و ساختن اپلیکشینی که این امکان را برای مشتری فراهم میکند که وضعیت سفارش خود را هر لحظه چک کند؛ موفق به جلب نظر 100استارتاپ، شناسا، شتاب‌دهنده تریگ آپ، خانه نوآوری و صندوق پژوهش و فناوری استان فارس در مرحله بررسی موشکافانه برای سرمایه‌گذاری گردید.

تیم رکلا که به صورت تخصصی خدمات آنلاین مشاوره حقوقی قراداد ارائه می‌دهد؛ موفق به جلب نظر 100استارتاپ، شتاب دهنده ی کوانتوم و صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان در مرحله بررسی موشکافانه برای سرمایه‌گذاری گردید.

در هفته دوم کاروان استاتی 100استارتاپ، احمد ورد(مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان)،نرگس نراقی (پژوهشگر حوزه فناوری و نوآوری)، مهدی صداقت ا. (مدیر خانه نوآوری) و محمد اسماعیل خانیان (مدیر شتاب‌دهنده نیک استارتر) وظیفه داوری را بر عهده داشتند و  تیم های استارتاپی شرکت کننده در این هفته به شرح زیر بودند:

تیم خانه هوشمند

تیم پیتزا وای فای

تیم قاصدک

تیم استراحت

تیم برناتک

تیم پهباد‌های عمود پرواز

تیم صنایع تبدیلی

تیم هایپرومو

تیم باسکول

تیم کارگرین

تیم رکلا

تیم مهنو

تیم کافه پی

تیم ویراویراست

تیم کمک پرستار هوشمند

تیم ناشنوایان

اخبار دقیق تر در مورد اعلام نظر برخی از سرمایه‌گذاران که در مرحله بررسی موشکافانه قرار دارند و همچنین اعلام مبالغ دقیق سرمایه گذاری بر روی تیم ها، از سوی 100 استارت آپ متعاقبا اعلام میگردد.