750 میلیون تومان سرمایه‌گذاری در هفته اول کاروان استانی 100 استارتاپ

رسانه
2020/10/10 اکتبر
100st.ir/9185
کپی شد
کاروان استانی 100استارتاپ، سرمایه گذاری استارتاپی، دریافت سرمایه، شتابدهی استارتاپ، منتورینگ، راهبری

 

هفته ی اول کاروان استانی 100 استارتاپ، سفر به خراسان رضوی، کردستان،سمنان،زنجان و فارس

به گزارش روابط‌عمومی 100 استارتاپ در پایان داوری­‌های این هفته تیم ویدابیا با راهبری جناب آقای ابوالحسنی (کارآفرین و تهیه کننده دیرین دیرین) موفق به جذب750 میلیون تومان سرمایه شد و به خانواده بزرگ 100استارتاپ پیوست، در این سرمایه گذاری علاوه بر 100 استارتاپ، شتاب دهنده­ خانه­ نوآوری، صندوق سرمایه گذاری اجوتک و صندوق سرمایه گذاری شناسا نیز همکاری داشتند. ویدابیا به طور تخصصی خدمات ترجمه و دوبله ویدیو ارائه می‌­دهد،این تیم با طراحی و توسعه پلتفرم اختصاصی آنلاین دو طرفه، توانسته است بین مترجمان و گویندگان و افرادی که نیاز به ترجمه و دوبله دارند ارتباط برقرار کند.

به دلیل شیوع مجدد بیماری کرونا و در راستای مسئولیت­‌های اجتماعی تا اطلاع ثانوی رویداد­های پیش روی این مجموعه به صورت مجازی برگزار می‌­شوند، در این راستا 100استارتاپ تصمیم گرفته است در قالب کاروان استانی هر هفته به یک یا چند استان سفر کند. در این سفر­ها تمرکز بر استارت آپ‌های استانی می­باشد و داوری‌­ها به صورت مجازی برگزار می­‌شوند، همچنین در پایان همان هفته اسامی تیم‌هایی که موفق به جذب سرمایه شده اند اعلام می‌­شود.

در هفته اول کاروان استانی100استارتاپ به استان­‌های خراسان رضوی، کردستان، سمنان، زنجان و فارس به صورت مجازی سفر کرد. و کتایون سپهری (مدیر عامل شتاب دهنده­ منش)، مهناز رفعت ماه (مدیر شتاب دهنده­ کوانتوم)، مهدی صداقت ا. (مدیرخانه نوآوری) و محمد اسماعیل خانیان (مدیر عامل شتاب دهنده­ نیک استارتر) داوران این هفته­ کاروان استانی 100استارتاپ  بودند.

همچنین اسامی تیم­‌های استارتاپی که در هفته اول از کاروان استانی 100استارتاپ شرکت کرده بودند عبارت است از :

تیم ژین از استان کردستان ، شهرستان سنندج

تیم ویدابیا از استان خراسان رضوی، شهرستان مشهد

تیم مهرتام تدبیر پیشرو از استان سمنان، شهرستان گرمسار

تیم مدتاک از استان زنجان، شهرستان زنجان

تیم سامانه کمک پرستار هوشمند از استان فارس، شهرستان شیراز