مهلت ثبت‌نام در رویداد سرمایه‌گذاری فصلی توانا تا 30 مهر تمدید شد

رسانه
2022/10/09 اکتبر
100st.ir/23019
کپی شد
تمدید ثبت‌نام رویداد سرمایه‌گذاری فصلی توانا

فرصتی ویژه برای تیم‌های استارتاپی حوزه نوآوری اجتماعی

رویداد سرمایه‌گذاری پاییزه توانا، اولین رویداد تخصصی سرمایه‎‌گذاری در حوزه نوآوری اجتماعی است، که با هدف شناسایی ایده‌ها، تیم‌ها و سرمایه‌گذاری بر استارتاپ‌ها و مجموعه‌های فعال در این حوزه ۱۰ آبان ماه سال جاری توسط ۱۰۰استارت‌آپ و بنیاد احسان برگزار می‌شود.

موضوع اختصاصی این رویداد، راهکارهای‌ توانمندسازی و افزایش اثربخشی جریان‌ها و گروه‌های اجتماعی و مردمی است. در رویداد سرمایه‌گذاری پاییزه توانا، تیم‌های پذیرش‌شده علاوه‌بر تلاش برای کسب تایید داوران و جذب سرمایه، امکان مشاوره با راهبران متخصص و شبکه‌سازی با سایر فعالان اکوسیستم را خواهند داشت. 

در این رویداد مانند سایر رویدادهایی که ۱۰۰استارت‌آپ برگزار می‌کند تیم‌ها پس از ثبت‌نام و ارسال طرح توسط کارشناسان کمیته نوآوری اجتماعی بنیاد احسان و ۱۰۰استارت‌آپ غربال‌گری اولیه می‌شوند. سپس تیم‌های پذیرفته‌شده ضمن کسب آموزش‌های لازم، راهبری و رفع نیازهای اولیه برای ارائه در حضور داوران آماده می‌شوند. رویداد سرمایه‌گذاری پاییزه توانا ۱۰ آبان امسال در مرکز رویدادهای ‍۱۰۰استارت‌آپ برگزار و نتایج آن در همان روز اعلام می‌شود.

کلیه تیم‌های پیشگام و صاحبان ایده در حیطه توانمندسازی، افزایش اثربخشی و حل چالش‌ها و مشکلات مجموعه‌های اجتماعی و تیم‌های مردمی فقط تا ۳۰ مهر فرصت دارند تا طرح‌های کسب‌وکاری خود را از طریق سایت ۱۰۰استارت‌آپ ارسال کنند.

 

ارسال طرح رویداد سرمایه‌گذاری توانا