مهلت ثبت‌نام در سکوی پرتاب IOT تا ۱۰ اسفند تمدید شد

رسانه
2022/02/25 فوریه
100st.ir/20373
کپی شد
پوستر رویداد سرمایه‌گذاری IOT در سایت 100استارتاپ

رویداد تخصصی سرمایه‌گذاری اینترنت اشیا توسط ۱۰۰استارت‌آپ و شناسا، ۱۸ اسفند سال جاری در مرکز رویدادهای ۱۰۰استارت‌آپ برگزار می‌شود.

سکوی پرتاب IOT یک رویداد تخصصی سرمایه‌گذاری است که مانند سایر رویدادهای ۱۰۰استارت‌آپ با هدف شناسایی تیم‌ها و سرمایه‌گذاری بر استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای مبتنی بر اینترنت اشیا برگزار خواهد شد. در این رویداد که با حضور داوران، راهبران متخصص و سرمایه‌گذاران برگزار می‌شود فرصت مناسبی است تا تیم‌های استارتاپی علاوه‌بر رقابت برای جذب سرمایه، به مشورت با راهبران حوزه فعالیت خود و شبکه‌سازی با سایر فعالان اکوسیستم بپردازند.

در این رویداد پس از ثبت‌نام تیم‌ها طرح‌ها توسط کارشناسان ۱۰۰استارت‌آپ و شناسا غربال‌گری اولیه می‌شوند و پس از راهبری، دیدن آموزش‌های لازم و رفع نیازهای اولیه برای ارائه در حضور داوران آماده خواهند شد. لازم به ذکر است که سکوی پرتاب IOT به صورت حضوری برگزار و نتیجه در همان روز اعلام می‌شود.

تمامی استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های فناور دارای MVP و بدون MVP در حوزه اینترنت اشیا تا ۱۰ اسفند فرصت دارند تا طرح کسب‌وکاری خود را از طریق سایت ۱۰۰استارت‌آپ ارسال کنند.