گزارش سکوی پرتاب بلاکچین

رسانه
2021/08/15 آگوست
100st.ir/11860
کپی شد
استارتاپ، استارت‌آپ، استارت آپ، استارت اپ، استان قم، سکوی پرتاب قم، سرمایه پذیری استارتاپی، سرمایه گذاری استارتاپی، دریافت سرمایه، رویداد استارتاپی، دریافت سرمایه، سرمایه گذار خطر پذیر، 100استارتاپ، 100استارت‌آپ

در پی برگزاری رویداد سرمایه‌گذاری تخصصی بلاکچین توسط مجموعه 100استارتاپ، جیبیت، نوبیتکس و شتابدهنده اکتا گزارش این رویداد منتشر شد.

از بین 80 طرح دریافت شده در سکوی پرتاب بلاکچین 8 تیم به مرحله داوری راه یافتند و در نهایت تیم‌های کندل، بلاکچین بلورین و لابلاک موفق به جذب سرمایه‌ای معادل یک میلیارد و 501 میلیون تومان شدند. تیم بلاکچین بلورین که یک پلتفرم ارائه‌دهنده اطلاعات و تحلیل‌های حوزه onchain است، توانست بیشترین میزان سرمایه‌ را جذب کند.

لازم به ذکر است در حاشیه رویداد بلاکچین، پنلی تحت عنوان «صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی و تاثیر آن بر حوزه رمز ارز و بلاکچین» با حضور جمعی از فعالان این حوزه برگزار شد. صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فناوری بازنشستگی، خانه نوآوری، مکس دیجیتال، بلاک‌دیز و بلاک‌ویز از حامیان سکوی پرتاب بلاکچین بودند. برای کسب اطلاعات بیشتر از رویداد سرمایه‌گذاری بلاکچین فایل گزارش این رویداد را مطالعه کنید.



گزارش تصویری سکوی پرتاب بلاکچین