آماده برای 6.5 میلیون دلار سرمایه‌گذاری

رسانه
2021/08/10 آگوست
100st.ir/11672
کپی شد
استارتاپ، استارت‌آپ، استارت آپ، استارت اپ، استان قم، سکوی پرتاب قم، سرمایه پذیری استارتاپی، سرمایه گذاری استارتاپی، دریافت سرمایه، رویداد استارتاپی، دریافت سرمایه، سرمایه گذار خطر پذیر، 100استارتاپ، 100استارت‌آپ

مهلت ارسال طرح در رویداد 100 تکاپوی صادراتی تا 16 مهر ماه تمدید شد

رویداد 100 تکاپوی صادراتی یک رویداد ملی سرمایه‌گذاری در حوزه صادرات با هدف اتصال هرچه بهتر کسب‌وکارها به بازار خارجی است که توسط مجموعه 100استارتاپ و مدرسه کسب‌وکار تکاپو برگزار می‌شود.

در این رویداد برای تیم‌های نیازمند به آموزش و راهبری در حوزه صادرات یک دوره توانمندسازی در نظر گرفته شده است. این دوره کار خود را از نیمه خرداد ماه رسما آغاز کرده و همچنان ادامه دارد. حضور اساتید و راهبرهایی با تجربه بین‌المللی برای اتصال هرچه بهتر کسب‌وکارها به بازار خارجی، نکته حائز اهمیت این دوره آموزشی است.

مجموعه‌های حرکت اول، موسسه دانش بنیان برکت، مجموعه شناسا، سرمایه گذاری جسورانه سرو، صندوق توسعه صادرات و تبادل فناوری مجموعه، گروه صنعتی گلرنگ و بنیاد برکت از سرمایه‌گذاران حاضر در این رویداد هستند. در حال حاضر 6.5 میلیون دلار سرمایه برای سرمایه‌گذاری روی تیم‌ها، به صورت دلاری، برای این پروژه تامین شده است.

رویداد 100 تکاپوی صادراتی با هدف حمایت از استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور برای ورود و تجارت در بازار بین الملل برگزار می‌شود. مدیران شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها و کسب‌و‌کارهایی که به دنبال حضور در بازار بین الملل هستند، مدیران و کارشناسان مسئول در نهادها و سازمان‌های مختلف و در نهایت کارشناسان و فارغ التحصیلان علاقه‌مند به کار در زمینه توسعه کسب و کار بین المللی از مخاطبین این رویداد محسوب می‌شوند.

لازم به ذکر است سومین نشست شورای سیاست‌گذاری رویداد، فردا 20 مرداد در مرکز رویدادهای 100استارتاپ با حضور جمعی از فعالان این حوزه برگزار خواهد شد.

رویداد 100 تکاپوی صادراتی پاییز سال جاری در مرکز رویدادهای 100استارتاپ برگزار می‌شود و افراد و تیم‌ها تا 16 مهر ماه فرصت دارند تا از طریق سایت 100استارتاپ در این رویداد ثبت نام کنند.

برای ثبت‌نام کلیک نمائید: