آمادگی برای 5 میلیون دلار سرمایه گذاری

رسانه
2021/06/20 ژوئن
100st.ir/11163
کپی شد

 

 میزان سرمایه‌گذاری در رویداد 100 تکاپوی صادراتی به 5 میلیون دلار افزایش یافت

رویداد 100 تکاپوی صادراتی یک رویداد سرمایه گذاری در حوزه صادرات است که توسط مجموعه 100استارتاپ و مدرسه کسب‌وکار تکاپو شهریور ماه امسال در مرکز رویدادهای 100استارتاپ برگزار می‌شود.

موسسه دانش بنیان برکت، مجموعه شناسا، گروه صنعتی گلرنگ، معاونت علمی ریاست جمهوری و حرکت اول از سرمایه‌گذاران این رویداد هستند. همچنین اتاق بازرگانی تهران، اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه، گروه سرمایه‌گذاری فن کام، مجموعه پمکو، دانشگاه صنعتی امیر کبیر و هلدینگ دانا از حامیان رویداد 100 تکاپوی صادراتی می باشند.

شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و صاحبان کسب‌و‌کاری که به دنبال حضور حرفه‌ای و موثر در بازار بین‌الملل و صادرات خدمات و محصول هستند، می‌توانند تا 31 خرداد ماه برای ثبت نام در دوره آموزشی و رویداد سرمایه‌گذاری، از طریق سایت 100استارتاپ اقدام نمایند.

نکته حائز اهمیت درباره این رویداد، افزایش 3 میلیون دلاری سرمایه‌گذاری در آن است که با توجه به ظرفیت تیم‌ها این میزان قابل تغییر می‌باشد.

علاوه‌بر این حجم سرمایه‌گذاری روی تیم‌های حاضر در رویداد به دلیل افزایش میزان سرمایه‌گذاری تغییر یافته و در حال حاضر هر تیم بین 10 هزار تا 3 میلیون دلار توان جذب سرمایه دارد.

دوره آموزشی این رویداد ابتدای تیر ماه و فرآیند سرمایه‌گذاری آن در شهریور ماه امسال برگزار خواهد شد.