رویداد سرمایه گذاری سکوی پرتاب در مقصد سیستان و بلوچستان

رسانه
2021/04/26 آوریل
100st.ir/10815
کپی شد
سکوی پرتاب، رویداد استارتاپی، 100استارتاپ، استارت‌آپ، سرمایه گذاری، 100 استارتاپ، کاروان استانی

 

 تیم‌های استارتاپی تا 19 اردیبهشت ماه برای ارسال طرح کسب و کار خود فرصت دارند

کاروان استانی سرمایه‌ گذاری مجموعه 100استارتاپ در پانزدهمین مقصد خود و در قالب سکوی پرتاب 28 اردیبهشت 1400، میهمان استان سیستان و بلوچستان خواهد بود. این رویداد با همکاری مجموعه 100 استارتاپ، شرکت ستارگان نوآوری داوین، پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان، هلدینگ سرمایه گذاری رایان سلامت آمن و مجموعه معنا برگزار می‌شود.

صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین، سازمان فناوری اطلاعات ایران، دانشگاه سیستان و بلوچستان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، کارخانه نوآوری زاهدان و شرکت سرمایه گذاری معدنی معنا از دیگر حامیان این رویداد هستند. دریافت طرح‌های ارسالی تا 19 اردیبهشت ادامه دارد و داوری و سرمایه گذاری نهایی 28 اردیبهشت انجام خواهد شد.

کاروان استانی مجموعه 100استارتاپ با هدف توسعه زیست‌بوم نوآوری در سراسر کشور و حمایت از نخبگان کارآفرین و استارتاپ‌های برتر، هر بار در یکی از استان‌های کشور برگزار می‌شود.این رویدادها در جهت پشتیبانی و راهبری تیم‌های شرکت کننده و سرمایه گذاری روی آن‌ها، با داوری افراد شاخص در اکوسیستم استارتاپی برگزار می‌شود. تیم‌های استارتاپی و نوپای دارای ایده و نمونه اولیه، می‌توانند طرح‌های خود را تا تاریخ 19/2/1400 از طریق پنل 100استارتاپ ثبت و ارسال کنند.