استقبال از سکوی پرتاب یزد بی نظیر بود

رسانه
2021/01/21 ژانویه
100st.ir/10277
کپی شد
100استارتاپ، سکوی پرتاب یزد، استان یزد، استارتاپ، استارت آپ، استارتاپ یزدی، امیر ناظمی

 

رکورد سرمایه گذاری سکوی پرتاب در یزد شکسته شد

رویداد سکوی پرتاب یزد در حالی به کار خود پایان داد که از مجموع 57 تیم حاضر در داوری، 38 تیم موفق به جلب موافقت داوران شدند، مجموع ارزش سرمایه‌گذاری موافقت شده در این رویداد بیش از 40 میلیارد تومان بود. وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی اختتامیه این رویداد گفت: سکوی پرتاب یک جریان پویا کشور است که خوشبختانه در استان یزد، عمکرد بسیار خوبی بجا گذاشت. وی افزود: با برگزاری چنین رویدادهای استارتاپی و تمرکز در حوزه فناوری میتوانیم شاهد دستاورد های بسیاری در استان یزد باشیم.

وحدت اظهار داشت: استقبال از این رویداد در استان یزد بی نظیر بود که خوشبختانه نتیجه خوبی را هم در مسیر سرمایه گذاری داشت. وی در مورد ظرفیت‌های استان یزد برای توسعه گفت: توسعه متوازن در استان باید اولویت باشد تا شاهد پیشرفت ودست آورد های بیشتر این استان در کشور باشیم.

وی با تاکید بر توسعه متوازن در استان یزد افزود: استان یزد همیشه از نیروی انسانی نخبه برخوردار بوده ولی به علت مهاجرت این نیرو‌ها به خارج از استان و کشور نتوانسته به خوبی از آنها بهره ببرد ولی طی 2 سال گذشته جهت گیری‌ها به شکل مثبتی تغییر کرده است. رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: جریان حمایت از استارت آپ به سرعت در حال حرکت است و همه باید به این حرکت ایجاد شده در کشور کمک کنند چرا که جریانی غیر سیاست زده و همراه با رشد است.

گفتنی است این رویدادبزرگ با همکاری صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، پارک علم وفناوری استان یزد، صندوق نوآوری و مجموعه 100استارت آپ در استان یزد برگزار شد.