100استارتاپ، برای هم افزایی زیست بوم نوآوری

رسانه
2021/01/20 ژانویه
100st.ir/10244
کپی شد
100استارتاپ، سکوی پرتاب یزد، استان یزد، استارتاپ، استارت آپ، استارتاپ یزدی، امیر ناظمی

 

علی وحدت در حاشیه رویداد سرمایه گذاری سکوی پرتاب یزد:

 

علی وحدت در پایان  با بیان اینکه ۱۰۰ استارتاپ بیشتر نقش به همافزایی دارد، افزود: مجموعه 100 استارت آپ در اول مسیر قرارگرفته و اگر در راستای همافزایی و با رویکرد تخصصی پیش رود می‌تواند در آینده کشور نیز مفید واقع شود.

علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور در بازدید از رویداد سکوی پرتاب یزد گفت: استان یزد در حوزه منابع انسانی دارای ظرفیت های بسیار خوبی است اما متاسفانه سال های اخیر در حوزه صنعت و  معدن فعالیت چشمگیری نداشته است. وی افزود: همچنین در حوزه فناوری نیز توجه کافی صورت نگرفته که همین باعث شده تا بسیاری از نیروهای خوب استان به استان های دیگر مهاجرت کنند.

علی وحدت در ادامه با بیان اینکه توسعه متوازن باید اولویت استان باشد، اظهار داشت: اگر در حوزه فناوری استان تمرکز کنیم، مطمئنا در آینده نزدیک شاهد دستاورد‌های زیادی برای استان هستیم.

وی ادامه داد: استقبال بسیار خوبی از رویداد سکوی پرتاب استان یزد صورت گرفت که امیدواریم در پایان شاهد کیفیت بالای نتایج هم باشیم. رئیس صندوق نو آوری و شکوفایی  افزود: همچنین باید ظرفیت هایی در ۱۰۰استارت آپ، تدوین شود تا ایده های خوب جذب و سرمایه‌گذاری شوند.

وی در ادامه به شرکت های شتابدهنده در کشور اشاره کرد و گفت: ما در استان یزد نیز داری سه شرکت شتاب دهنده  دانش بنیان هستیم که بسیار پیگیر و مفید هستند. علی وحدت در پایان  با بیان اینکه این مجموعه بیشتر نقش به هم‌رسانی دارد، افزود: مجموعه 100 استارت آپ هنوز در اول مسیر قرارگرفته، اما اگر در راستای هم‌رسانی با رویکرد تخصصی پیش رود می‌تواند در آینده کشور نیز مفید واقع شود.

گفتنی است این رویداد بزرگ به مدت یک روز با همکاری صندوق پژوهش وفناوری استان یزد، پارک علم وفناوری استان یزد، صندوق نوآوری و مجموعه 100استارت آپ در استان یزد برگزار گردید.

100استارتاپ، سکوی پرتاب یزد، استان یزد، استارتاپ، استارت آپ، استارتاپ یزدی، امیر ناظمی100استارتاپ، سکوی پرتاب یزد، استان یزد، استارتاپ، استارت آپ، استارتاپ یزدی، امیر ناظمی100استارتاپ، سکوی پرتاب یزد، استان یزد، استارتاپ، استارت آپ، استارتاپ یزدی، امیر ناظمی